Hej, jag ska nu köpa en fyrhjuling eftersom att jag inte är gjord av pengar har jag inte råd att köpa en billig förstaköps atv, så tänkte jag smälla till med det värsta direkt till ett hyffsat pris, så jag slipper sälja den efter 2 veckor för att jag tröttnat på slöheten i maskinen. Funderat lite på vad jag ska ha såg sedan detta forum och tänkte att någon lite mer erfaren kunde hjälpa mig. Vet inte riktigt vad jag vill ha än så länge men jag har kikat runt lite på raptor 660 - 700, Polaris pred 500, ltr 450 och så vidare, Så jag tänkte oom ni kunde beskriva lite vad som är bra med dessa maskiner och vad som är mest åk för pengarna : ) Beskriv lite om toppfart och drag i dessa om ni känner att ni har tid Jag har tänkt köpa dom orginal utan trim etc!Har tänkt köra lite efter väg och i skog och lite allt möjligt så därför gillar jag acc och top Tack på förhand / Snart en quadracer ; )
Kul.....Själv har jag kört Barossa 250 i ett par år och nu sitter jag och väntar på min Gasgas 450 wild. Efter vad jag läst så är det iaf en helt ok quad som går jäkligt bra med sina 55 hästar. Rullgas Öhlins dämpare + brembo bromsar sitter på redan original och vad jag fatta är det rätt svårt att slå iaf.Och 18 liters tank.Men jag kan ju inte säga ännu hur bra den går och hur den går på vägen och grus.Men jag får väl hem Gasgasen nu i veckan och då ska det åkas