Hörru core_am, vänta här nu va..!! Har du brp plogen tillsammans med deras (Warns) elektriska plogvinkling...?Om du har det så skulle jag vara mycket tacksam om du hade kunnat berätta för mig precis vad du gjort och hur samt om du kunde skicka några bilder som visar hela montaget, och gärna underredet på din maskin.Vissa tror att Outlanderns fäste skall passa till Renegade också, så det hade varit kul att se hur din ser ut på undersidan.Fick svar från Warn förresten som förklarade varför det inte finns ett fäste till min maskin.Dom anser att Renegade är en sportmaskin till skillnad från Outlander och att det är därför dom inte gjort ett fäste till den.Sen sade dom att det fanns för lite utrymme framtill på min maskin för fastsättning av brackets....vet ej riktigt vad det är, men någon form av håller/fäste antagligen.
Monterade en vinsch från classe för ett par dagar sen. Var lite trångt men det gick . Använder den för att lyfta mitt nya brp-snöblad
Ja Frolland, du är ju ett svin . Lugnt vettu. Löste sig ändå. Måste bara fästa vinschen lite bättre. Har plogat snö hela helgen åt mig själv och några grannar . Plötsligt så är man populärast på gatan
Citat från: atviggesund skrivet 20 december 2009 kl. 21:55:08Ja Frolland, du är ju ett svin . Lugnt vettu. Löste sig ändå. Måste bara fästa vinschen lite bättre. Har plogat snö hela helgen åt mig själv och några grannar . Plötsligt så är man populärast på gatan he he he, det va väl inga problem med plogfästet för att du kör renegade?