Citat från: "tian"Citat från: "Mr2t"EFTER sommaren? Äh...då hoppas jag att du har mkt glass =) Åhusglass e ju kalasgott dessutom...kanske skulle quada upp ett gäng o ta oss en glass i sommar då =)du kan komma och äta glass när du vill i förskott det är alltid bra att knyta upp människor vi pratade ju om att åka mc cortegen den 1 juli på SQ då kanske ni kan äta glass.ps det kommer 12 nya smaker av åhusglass i år =32 smaker att välja på.måste vänta tills efter sommaren köper alla mina leksaker kontant å har redan köpt en bil en cross å raptorn 2005 tantan börjar se rött :oops: + att jag jobbar hela sommaren så då blir det inget kört 32 smaker...Hur ska man kunna välja? När slår ni upp portarna? =D Mckortegen e redan inbokat i allmänackan, och har vi tur så kanske det dyker upp två purfärska Raptor 700R tills dess, från Helsingborg =)
Citat från: "Mr2t"EFTER sommaren? Äh...då hoppas jag att du har mkt glass =) Åhusglass e ju kalasgott dessutom...kanske skulle quada upp ett gäng o ta oss en glass i sommar då =)du kan komma och äta glass när du vill i förskott det är alltid bra att knyta upp människor vi pratade ju om att åka mc cortegen den 1 juli på SQ då kanske ni kan äta glass.ps det kommer 12 nya smaker av åhusglass i år =32 smaker att välja på.måste vänta tills efter sommaren köper alla mina leksaker kontant å har redan köpt en bil en cross å raptorn 2005 tantan börjar se rött :oops: + att jag jobbar hela sommaren så då blir det inget kört
EFTER sommaren? Äh...då hoppas jag att du har mkt glass =) Åhusglass e ju kalasgott dessutom...kanske skulle quada upp ett gäng o ta oss en glass i sommar då =)
Åhusglass eller hur var det nu igen :wink:
Vi får träffas och ta en Basse eller M-400 från vårt lokala glasmakeri, www.klingglace.se , istället Men helt klart börjar det bli dags att dra ihop ett gäng för en tur :!: