LTZ:an är bra, men den spelar inte i samma liga som en YZF450 eller Raptor.Dock är den ett lyft över din 350. Enda sättet är att provköra för att kunna bestämma sig./J
tian: Skruvandet kan jag göra åt dej om det kniper ordentligt, vi har ju inte SÅ långt mellan varandra. Och vilken hoj jag tycker du ska köpa utav yfz450 Raptor 700R beror ju som sagt på vad du ska ägna dej åt..men i ditt fall tror jag att valet på en 700R ligger närmre än en 450 eftersom vi pendlar ganska mycket och där skiter sej 450 helt. Ska du köra cross jämt så är ju 450 bättre, dock ar 700 och 450 likadana framvagnar frånsett dämparna.
EFTER sommaren? Äh...då hoppas jag att du har mkt glass =) Åhusglass e ju kalasgott dessutom...kanske skulle quada upp ett gäng o ta oss en glass i sommar då =)
Citat från: "Mr2t"EFTER sommaren? Äh...då hoppas jag att du har mkt glass =) Åhusglass e ju kalasgott dessutom...kanske skulle quada upp ett gäng o ta oss en glass i sommar då =)du kan komma och äta glass när du vill i förskott det är alltid bra att knyta upp människor vi pratade ju om att åka mc cortegen den 1 juli på SQ då kanske ni kan äta glass.ps det kommer 12 nya smaker av åhusglass i år =32 smaker att välja på.måste vänta tills efter sommaren köper alla mina leksaker kontant å har redan köpt en bil en cross å raptorn 2005 tantan börjar se rött :oops: + att jag jobbar hela sommaren så då blir det inget kört