OS! Hockeyn........ I win, Hanen lose!
Sorry, forgot :oops:
outlander... Du har just begått samma misstag som Danskarna gjorde.. Jag skall bränna alla dina ambasader Fan de e rätt kul folk här ändå. Hur ju bara träffat den där trista jävla Road kill hans son och några till :wink:. Vore kul att dra ett par bira någon gång. Hur många kan ta sig till den kungliga huvudstaden en kväll? boka bord på ankaret för lite skön Metal och bira... Och kanske en gin.. ljuga om allt möjligt... Men glöm inte hjälmen
Ni har nog druckigt för mycket Gin! Om ni dricker 80%Stroh så behöver ni inte dricka så mycket för att bli fulla.
Citat från: "Jonte"Ni har nog druckigt för mycket Gin! Om ni dricker 80%Stroh så behöver ni inte dricka så mycket för att bli fulla. JAg dricker inte för att bli full utan för att det är gott. OCH.. det är sällan jag är full.Och till alla er som är lite yngre. DET ÄR INTE COOLT ATT VARA FULL... Och för er som tänker köra på fyllan.. Om ni skulle göra det i närheten av mig eller min barn så kommer jag personligen att slita er av 4-hjulingen.. Inget hot utan ett löfte. Jag är rädd att någon yngre här får för sig att jag dricker Gin varje dag och tycker att det verkar coolt men så är det inte. Kan ta någon grogg på helgen. Och dricker mig aldrig full när jag är själv. Jag är familje far och har ett jobb att sköta. Då går det inte att kröka som en dåre.