Uff 8O ... Jäger blir FÖR manligt :oops: .... Pils räcker!
Citat från: "Outlander"Uff 8O ... Jäger blir FÖR manligt :oops: .... Pils räcker! Du kanske sitter och urinerar också Som damerna gör :?: 8O
Citat från: "Hanen"Citat från: "Outlander"Uff 8O ... Jäger blir FÖR manligt :oops: .... Pils räcker! Du kanske sitter och urinerar också Som damerna gör :?: 8OHaha, vänta du bara så att jag inte kör över din Kinesraket 8O :wink: :wink:
Nädå, inga ömma tår här inte!(Skojade om kinesen) Har mest ont i ryggen faktiskt :oops: Men det får man sköja bort med en Kaltenberg
Citat från: "Outlander"Nädå, inga ömma tår här inte!(Skojade om kinesen) Har mest ont i ryggen faktiskt :oops: Men det får man sköja bort med en Kaltenberg Förstod väl jag med, måste kunna skämta om allt(det mesta), dock ej OS hockey :twisted: .
Citat från: "Hanen"Citat från: "Outlander"Nädå, inga ömma tår här inte!(Skojade om kinesen) Har mest ont i ryggen faktiskt :oops: Men det får man sköja bort med en Kaltenberg Förstod väl jag med, måste kunna skämta om allt(det mesta), dock ej OS hockey :twisted: .Ha ha, hockeyn ja! Jo gräsmattan....... Näe ska inte vara sån en fredagskväll
Citat från: "Outlander"Citat från: "Hanen"Citat från: "Outlander"Nädå, inga ömma tår här inte!(Skojade om kinesen) Har mest ont i ryggen faktiskt :oops: Men det får man sköja bort med en Kaltenberg Förstod väl jag med, måste kunna skämta om allt(det mesta), dock ej OS hockey :twisted: .Ha ha, hockeyn ja! Jo gräsmattan....... Näe ska inte vara sån en fredagskväll Håller på och servar trädgårdtraktorn, slipar knivarna och sånt... även på traktorn .
Citat från: "Hanen"Citat från: "Outlander"Citat från: "Hanen"Citat från: "Outlander"Nädå, inga ömma tår här inte!(Skojade om kinesen) Har mest ont i ryggen faktiskt :oops: Men det får man sköja bort med en Kaltenberg Förstod väl jag med, måste kunna skämta om allt(det mesta), dock ej OS hockey :twisted: .Ha ha, hockeyn ja! Jo gräsmattan....... Näe ska inte vara sån en fredagskväll Håller på och servar trädgårdtraktorn, slipar knivarna och sånt... även på traktorn .Jo, glömde att mina machetes är jäkligt vassa och de sitter i fronten på förlängningsarmar.... :twisted: