Brattberg vet redan allt, oftast är det hotellet som har trassel och "ögonen" är riktade mot dem sedan tidigare :twisted: Jag sitter på ett 1000Gigabit, dual transfer, Ciscoroutat Wlan med accesspunkt på Kaknästornet. Har också en DC9:a i luften med transfer routing så jag har täckning dygnet runt, året runt i hela europa
Citat från: "Outlander"Brattberg vet redan allt, oftast är det hotellet som har trassel och "ögonen" är riktade mot dem sedan tidigare :twisted: Jag sitter på ett 1000Gigabit, dual transfer, Ciscoroutat Wlan med accesspunkt på Kaknästornet. Har också en DC9:a i luften med transfer routing så jag har täckning dygnet runt, året runt i hela europa Jag ska byta till BBB 2.2Mondobit lina med direktstream från de nya atombåtarna, men så länge de gammla DC9'orna cirkulerar så stör det radarbit'sen från båtarna och sateliterna kan inte routa om signalen till Quattrostöd. Vilket i sin tur stör min trådlösa IR-anläggning så databasen inte kan konfigurera om strålningen från IR till telejacket på toaletten, alltså kan jag inte läsa aftonbladet när jag sitter på dass längre, det blir för mycket imma på projektorlinsen från handfatet så jag ser inte rubrikerna. Och allt detta är webbhotellets fel :wink:
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Outlander"Brattberg vet redan allt, oftast är det hotellet som har trassel och "ögonen" är riktade mot dem sedan tidigare :twisted: Jag sitter på ett 1000Gigabit, dual transfer, Ciscoroutat Wlan med accesspunkt på Kaknästornet. Har också en DC9:a i luften med transfer routing så jag har täckning dygnet runt, året runt i hela europa Jag ska byta till BBB 2.2Mondobit lina med direktstream från de nya atombåtarna, men så länge de gammla DC9'orna cirkulerar så stör det radarbit'sen från båtarna och sateliterna kan inte routa om signalen till Quattrostöd. Vilket i sin tur stör min trådlösa IR-anläggning så databasen inte kan konfigurera om strålningen från IR till telejacket på toaletten, alltså kan jag inte läsa aftonbladet när jag sitter på dass längre, det blir för mycket imma på projektorlinsen från handfatet så jag ser inte rubrikerna. Och allt detta är webbhotellets fel :wink:Haha, bättre med 28,8 modem för då går allt lika j-vla sakta Men, BBB 2.2Mondobit är fint med cyberscannat twisted Cat8 fiber med dubbla multiplexstreamers för maimerad bandbredd. Switchar man det med 802.99 triple ulltra wlan via dobeck firewall så kan man flasha UUPNP från 3Xultrabit SATAIII interfacet.Fina grejor 8O
Inte bara Stene som dricker gin på forumet verkar det som
Citat från: "Hanen"Inte bara Stene som dricker gin på forumet verkar det som Öhh.... Vadå :?: Gin e inget roligt, pils e bättre