Citat från: Nonne skrivet 28 september 2009 kl. 00:15:55Citat från: CrazyMac skrivet 28 september 2009 kl. 00:05:59HIGHSIDER Gå o lägg dig.. boolibompa är slut för länge sedan.Bara för att någon kastar skit i dinli forumet betyder det inte att du automatiskt får sabba någon annas tråd. Om du nu är 39 år så kan du väl för fan bete dig som att du skulle vara det. Word !!! Och på dom större etablerade forumen hade sådant här straffats med att personen blivit bannad ett bra tag...... Vi får helt enkelt vänta några dagar och sen vad som händer...... i annat fall så vet man var man skall lägga ribban i fortsättningen //NonneNog tycker jag att detta forum är både stort och etablerat...Jag har raderat säkert 30 av Highsiders inlägg, varnat honom två gånger, och nu stängt av honom i 3 dagar.Jag vet att jag har en rätt "snäll" inställning till vad olika medlemmar skriver, och att det kan reta en del, men motsatsen, att vara "på" alla som inte skriver som en 40-åring ställer till det minst lika mycket i ett forum.Jag, och de flesta som funnits här en tid, vet att mitt främsta mål med forumet är att det skall vara seriöst, men inte tråkigt, och att med den visionen ha nolltolerans när det gäller inlägg av barnslig karaktär skulle nog uppfattas som negativt.Mina insatser, och era mogna kommentarer kommer på sikt att minska den typ av inlägg som Highsider de senaste dagarna gett uttryck för, antagligen både i Yamahadelen och Dinlidelen av forumet.Inget ont som inte för något gott med sig alltså.
Citat från: CrazyMac skrivet 28 september 2009 kl. 00:05:59HIGHSIDER Gå o lägg dig.. boolibompa är slut för länge sedan.Bara för att någon kastar skit i dinli forumet betyder det inte att du automatiskt får sabba någon annas tråd. Om du nu är 39 år så kan du väl för fan bete dig som att du skulle vara det. Word !!! Och på dom större etablerade forumen hade sådant här straffats med att personen blivit bannad ett bra tag...... Vi får helt enkelt vänta några dagar och sen vad som händer...... i annat fall så vet man var man skall lägga ribban i fortsättningen //Nonne
HIGHSIDER Gå o lägg dig.. boolibompa är slut för länge sedan.Bara för att någon kastar skit i dinli forumet betyder det inte att du automatiskt får sabba någon annas tråd. Om du nu är 39 år så kan du väl för fan bete dig som att du skulle vara det.
Rickard och STENEKan vi få hjälp av moderator att slippa höra uttrycket "kinamaskin" 10 ggr i månaden samt hånskratt från icke Dinliägare när någons motor skurit inne på Dinliavdelningen hädanefter - eller är det öppen jaktsäsong som förut?Mvh Joe
Citat från: joeychandlerson skrivet 28 september 2009 kl. 23:42:04Rickard och STENEKan vi få hjälp av moderator att slippa höra uttrycket "kinamaskin" 10 ggr i månaden samt hånskratt från icke Dinliägare när någons motor skurit inne på Dinliavdelningen hädanefter - eller är det öppen jaktsäsong som förut?Mvh JoeTro mig, Jag vet precis vad du pratar om eftersom jag åker en Linhai.. Bara 10 ggr i månaden... Då skulle du varit med på den gammla goda tiden... Detta har diskuerats massor med ggr tidigare. Och jag vet inte hur många ggr som jag "försvarat" min maskin (detta långt innan jag blev moderator). Självklart så är det så att ingen tror att en billig kina maskin skulle vara bättre än en dubbelt (eller mer än så) så dyr japps. Och ibland så verkar det som om vissa som åker "fin-maskin" måste skriva skit om kina maskiner för att rättfädiga sin egna dyra investering. Kanske så de sålt in den hos hon som bestämmer där hemma.
för står inte hur man kan känna sig sårad,kränkt eller irriterad över en sån här sak. att kalla en maskin kinamaskin? ähh ut och åk nu för tusan och gör nått vettigt istället för att sitta här och gnälla.