Är ev. lite sugen på en Dinli 700...Jag undrar bara om det är nåt att ha? Håller dom ihop eller går det sönder hela tiden? Funkar dom att köra landsväg med (bränsleförbrukning, max hastighet)?Har hittat en åf i västerås som säljer med dubbla uppsättningar hjul...Tacksam för all hjälp jag kan få /Peter
Citat från: Nacky skrivet 20 september 2009 kl. 17:42:56Är ev. lite sugen på en Dinli 700...Jag undrar bara om det är nåt att ha? Håller dom ihop eller går det sönder hela tiden? Funkar dom att köra landsväg med (bränsleförbrukning, max hastighet)?Har hittat en åf i västerås som säljer med dubbla uppsättningar hjul...Tacksam för all hjälp jag kan få /PeterHar en jag med som jag är helnöjd med, 3 polare har den de är också nöjda. Ut och provkör och skapa en uppfattning av lite maskiner. Bor du i närheten av Falun provköra min, antar att du bor i närheten av Västerås iof, men har du vägarna förbi så
Tack för provkörningserbjudande och bra tips Jag ska till Västerås och testa på onsdag . Ska bli jätteintressant att få klämma på prylarna live!!!MVH Peter