Hej! Som sagt, har köpt en kill switch till min Raptor 700. Hur monterar man en sådan? Någon som kan förklara enkelt för en novis på el=P Skruva gör jag mycket, men el är något jag hållt mig undan... Gärna om någon har bilder med:) Kanske är enklare än jag tror..?/Markus Nordenström
Är det en öppen eller en slutande killswitch?Om jag minns rätt så kopplade jag en kablen till jord och den andra till det nedersta stiftet på tändspolen( orange kabel om jag minn rätt). Detta är till en öppen killswitch.Här har du bilder...http://yfz450.theatvchannel.com/invision/index.php?showtopic=43477&st=20&start=20
Jadu=P Öppen skulle jag säga. Ser nästa precis ut som den i länken, fast annat märke bara.Kan ju ta med och visa dig, när jag ändå kommer ner och hämtar grejer;)/Markus
Öppen och slutande är väl ändå samma sak. Är den öppen så är den ju slutande...Öppen eller brytande är nog mer korrekta termer.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️