Har läst igenom nästan hela forumet och det står såååååååååååååååååå mycket, blir helt snurrig Så nu vill jag ha in lite nya förslag på en Hobby/Arbete/Pendla 4*4 hoj.Ska köra tunga vedlast, vatten/hö till hästarna, Nöjesåka i skog o mark samt ha den till jobbet nån gång ibland som jag har 2 mil till. Den kommer gå hårt men ska behandla den som min dyraste ägodel Tar tacksamn imot alla förslag o ideer om min blivande maskin. Detta som skrivs här kommer tas upp med regeringen då hon ska "låna" den ibland till hö/vatten körning /Frantic
Har läst igenom nästan hela forumet och det står såååååååååååååååååå mycket, blir helt snurrig Så nu vill jag ha in lite nya förslag på en Hobby/Arbete/Pendla 4*4 hoj.Ska köra tunga vedlast, vatten/hö till hästarna, Nöjesåka i skog o mark samt ha den till jobbet nån gång ibland som jag har 2 mil till. Den kommer gå hårt men ska behandla den som min dyraste ägodel Tar tacksamn imot alla förslag o ideer om min blivande maskin. Detta som skrivs här kommer tas upp med regeringen då hon ska "låna" den ibland till hö/vatten körning /Frantic Ta & köp min Polaris RZR , litet flak ett nöje att köra både på väg & skog !Bert
Hmmmmm vad jag har läst så rekommendera de flesta delad bakaxel i skogen De borde väll kunna dra oxå lr? Vilken Djungel