Har du bytt kröken mellan filter och spjällhus? annars bör du nog göra det för den är en riktig flaskhals. Kompisen gjorde detta och fick gissningsvis 5-10nm mer, det blev rejält bottendrag av bara detHar du sett hur kröken ser ut så förstår du nog varför den bör bytas, dom flesta som kör race byter den Eftermarknads krök mot Originalen till höger(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Verkar ju inte svårare än att ta bort det gammla, på med det nya och sätta dit sensorn i hålet som va förborrat ?Och sen vill dom helst att man ska ha en power commander ? För bästa prestanda antar jag ?Är jag trög eller har jag fattat rätt ? haha!
Citat från: Xel skrivet 7 september 2009 kl. 20:10:59Verkar ju inte svårare än att ta bort det gammla, på med det nya och sätta dit sensorn i hålet som va förborrat ?Och sen vill dom helst att man ska ha en power commander ? För bästa prestanda antar jag ?Är jag trög eller har jag fattat rätt ? haha! De som gör mest skillnad är ju om du skriver arctic cat på hojen Då går hojen som ett skollat troll