ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Suzuki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 6  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Frågor ang Suzuki LT-F4WD  (läst 59548 gånger)

Utloggad Jan-E.

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 34
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Jan-E.
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #36 skrivet: 23 november 2010 kl. 23:39:10 »
Hm...Allmän info om mitt LT-F4WD läge.
1) Det har ännu inte blivit av med någe "transfer cover" avlägsnande med åtföljande pyssel där innanför. Bla har jag ej fått tag på nödvändiga avdragaren!
Gjorde annat fusktrick men det fungerar utmärkt faktiskt.
Klippte tvärs över en havererad innerslang från bildäck (typ så som man gör slangbella) så att lagom stort "gummiband" skapades. Trädde igenom främre lasthållaren (rundslag/lycka) och när jag vill ha spaken i fix främre läge, så krokar jag bara om slangbelle-snodden runt spaken. Den hoppar inte ur längre garanterat, vid körning eller överhuvutaget inte alls. Loss med snodden & övriga lägen kan väljas. Simpelt men fullt fungerande åtgärd!
2) Hur flängt som helst men att motorn börjat tappa orken i vissa lägen som jag skrev var då inte så konstigt. Den famlade helt enkelt efter tryggare bensinnivå i tanken. Fick för mig att kolla mängden "soppa" & det var ju nära nog snustort!! Maskinen verkar lite törstigare än jag trodde så nu får jag bättra på bensinpåfyllningen lite. Skamligt dum miss där :banghead:. Nu går den kanon igen :djump: /Jan-E.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad jetskijocke

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 1
  • Total likes: 0
    • Visa profil
jetskijocke
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #37 skrivet: 20 december 2010 kl. 09:53:49 »
Hallå Hallå

Jag har en gammal LT 250 4wd, från -86 tror jag. Den går riktigt illa i motorn. Låter som en gammal Briggs&Statton och är väldigt slö. Går ojämnt och tjuvstannar ibland. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja riktigt. Ska beställa en handbok, men tänkte kolla med er om ni kan ha någon idé? Jag har rengjort förgasaren, men gav inget resultat  :cry:
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Lillhajen

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2013
  • Total likes: 2
  • Polaris XP 850 Touring Örebro
    • Visa profil
Lillhajen
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #38 skrivet: 20 december 2010 kl. 14:36:48 »
Beställ en clymermanual och ett renoveringskit till förgasaren, skaffa ett nytt stift, kolla insugsgummit och alla bränsleslangar

Ebay är guld när det gäller gamla sukisukisar
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris XP 850 Touring 2011
Polaris 800x2 LE 08 Såld
Suzuki quadrunner 250 LTF 4WD 89 Såld
Can Am 800 06 Såld
Linhai Allroad 260 04  Såld


Utloggad Jan-E.

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 34
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Jan-E.
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #39 skrivet: 1 januari 2011 kl. 02:14:24 »
Det kan ju vara lite bökigt att hitta exakt vad motorstrulet kan bero på men tipsen är bra. Tändstiftsbyte kan vara en bra start, då ett till synes fint stift kan vara bland de lurigaste felen. Mycket korta körningar (bla många misslyckade starter!) utan rejäl varmkörning (varmt/kallt/varmt osv) knäcker lätt porlinsisolationen inne i stiftet, så att krypströmmar tar den vägen sporadiskt istället för att hoppa med blå fin sjusbåge i själva gnistgapet där bränslet skall tändas. Sprickorna syns inte men kan finnas där centralt inne i stiftet. Byt & skrota det gamla (släng så att det ej hamnar i motorn igen!). Luftfiltret är en annan lömsk bov. Mitt såg fint ut men vid urplockning för bättre kontroll, visade det sig att det släppte innanmäte som en rutten svamp. Det såg uppätet ut innifrån och gissa vart den "svamp- materien" fastnade och saboterade funktion någonstans. Rätt! dvs i ventilerna och allmänt i förbränningsrummet. Motorn gick men knappast bra. Luftfilter (under sadeln under plastlocket) finns i original att beställa via välfungerande SUZUKI återförsäljare, liksom allt annat till tex 1986 års LTF4WD, otroligt nog.
(F.ö tex Gummidamasker till hjulaxlarna passar ur pirat /universalsortimenten hos nästan varje bra MC/ATV-återförsäljare som exempel på billigare lösningar ang damaskerna). Hur går det för övrigt? Har Du, Jetskijocke, hunnit mixtra någe mera?  / Jan-E.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Lillhajen

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2013
  • Total likes: 2
  • Polaris XP 850 Touring Örebro
    • Visa profil
Lillhajen
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #40 skrivet: 1 januari 2011 kl. 13:18:37 »
Visst går det att beställa delar från ÅF till Till Quadrunner 4wd, men priserna matchar inte riltigt värdet på maskinen. Varför betala 4500 för en drivaxel när du kan få den hemskickad från usa till halva priset eller mindre...

Jag har jämfört priser med firman som ÅF beställer av och det man hittar på ebay, mycket stor skillnad i pris..

Anmäl till moderator   Loggat
Polaris XP 850 Touring 2011
Polaris 800x2 LE 08 Såld
Suzuki quadrunner 250 LTF 4WD 89 Såld
Can Am 800 06 Såld
Linhai Allroad 260 04  Såld


Utloggad Jan-E.

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 34
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Jan-E.
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #41 skrivet: 15 januari 2011 kl. 14:33:30 »
Lillhajen! Intressant tips där att Ebay är bra när delar behövs till gamla Suzukisar.


JETSKIJOCKE Du nämner motorproblem med din maskin ca 4 inlägg upp här ovan i "LT-F4WD tråden".
"Felsöker" Du någe på din motor eller....(onödigt kyligt dessa dagar)?
Stiftbyte kanske räcker!? (+Kör alltid motorn varm, innan varje avstängning, för friskare motor & stift=> motverkar bla (ej synlig!)sprickbildning invärtes porslinet i varje tändstift=> svårfunnet strul!. MVH/Jan-E.
Anmäl till moderator   Loggat

Magnus L

  • Gäst
Magnus L
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #42 skrivet: 2 juni 2012 kl. 08:46:19 »
Hej, Jag har en Suzuki Quad -86 i mkt bra skick, endast 161 mil.
Dock har jag fått motorproblem. Den går bra på tomgång och med lite gas men med mycket gas så stryper den sig, hackar och smäller. Ibland skjuter den iväg och går bra men när man släpper gaspådraget och gasar igen så blir det samma visa. Blir ingen skillnad med choke.
Har nu dels skruvat på egen hand, och dels haft den på verkstad. Men felet är fortfarande inte identifierat.
Vad som gjorts:
- Tvättat luftfilter, även provat köra utan filter
- Plockat isär förgasaren flera gånger, allt ser bra ut.
- Tömt tanken och rengjort filtren vid bränslekran
- Rivit bränslepumpen. Ser OK ut.
- Kört med provisorisk bränsletank, dvs kopplat bort ordinarie bränsleslang och kört med plastflaska i handen
- Kollat vacuumslangen och avrinningsslangen
- Bytt olja och säkerställt att det inte är för mycket olja
- Kompprov bra
- Ventilerna ser bra ut
- Kammen ser bra ut, inget slitage
- Plockat bort och provat köra med bara krök, ingen skillnad
- Bytt tändstift
- Provat med annan tändspole inkl tändkabel o tändhatt (från moped) ingen skillnad
- Mätt upp värdena med mätinstrument på alla kabelkombinationer vid CDI-boxen, allt ligger i rätt intervall.
- Mätt upp värdena i kablarna från magneten, också korrekt.

Vad göra nu? Funderar på att:
- Skruva bort kröken. Känns osannolikt men det skulle kunna vara något som sitter i den.
- Köpa ett repair-kit för förgasaren.
- Hitta delar att byta ut mot, t ex förgasare, tändspole, CDI-box. Men var hittar man en förgasare?
- Sälja eländet, men den är i närmast perfekt skick i övrigt...

Hoppas att någon kan komma med vettiga förslag!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Micke_c

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 314
  • Total likes: 34
    • Visa profil
Micke_c
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #43 skrivet: 10 juni 2012 kl. 21:02:37 »
Hej du.

(Detta har du nog redan gjort också, men ändå...)

Avgassmällar brukar tala för tändningsproblem, men är du 100% säker på att den inte får för mycket eller för lite bränsle?
Om det inte blir någon skillnad med choke, så har du nog problemet där.

Dessa maskiner är ovanligt kinkiga med blandningen.
Kan ge allt från ojämn gång, startproblem till dålig tomgång.

Du har "gamla" förgasaren, utan membran, som jag inte kan utantill.

Denna, eller hur:
http://216.37.204.203//showmodel.asp?Type=13&make=suzukiatv&A=147&B=6&vehicleid=1986-Suzuki-ATV-LT-250EFG-QUADRUNNER-CARBURETOR

Men kolla att blandningsskruven är i "grundinställning", och att nålen är i rätt spår.
Flottörnivån är också viktig.

Jag har specifikationerna till gamla förgasaren någonstans, men du kan det säkert redan.
Om du inte har dom, så kan jag leta på dom.

Jag har för mig att den lite äldre har en säkring till CDI fram vid batteriet.
Kolla om den har dålig kontakt.

Den iofs kan vara igensotad i krök eller/och avgasventil/port om den gått med fel blandning, men troligen inte.
Om du lyft toppen och kollat ventilerna, så borde du ha sett det.

Micke.
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha Grizzly 660 4x4 -05
Yamaha Kodiak 400 4x4 -95
Kazuma Vombat 50cc

Suzuki Quadrunner 250 4x4 -90 (såld)

Magnus L

  • Gäst
Magnus L
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #44 skrivet: 16 juli 2012 kl. 15:05:29 »
tack Micke för svaret. Eländet har nu stått orört i några veckor. Har inte gått till sig. Felet kvarstår.
Det är gamla förgasaren (heter Mikuni VM24SS enl rep.handboken)
Vet inte vad du menar med "blandningsskruven"? Jag har meckat med tomgångsinställningen och då är det två olika skruvar (kallas i handboken pilot screw respektive throttle stop screw)
Vad gäller spåren på nålen så har jag provat att flytta ett snäpp åt varje håll, men det blir ingen märkbar skillnad.
Flottörnivån har jag inte rubbat. Begriper inte (trots bilder i rephandboken) riktigt hur man ser vad som är rätt nivå.
Finns två säkringar framme vid batteriet. Har kollat bägge säkringshållarna/kontakterna och det ser bra ut.
Har köpt ett Carburetor Repair Kit via Ebay. Tyvärr visade sig kittet avse årsmodell 90-96. årsmodell 86 verkar inte finnas officiellt. Det överensstämmer med min rep.handbok, vilken har specifikationerna för modellerna 87-93, och jag får intrycket av att 86an är likadan som 87an, så jag försöker nog byta mitt felaktiga kit mot ett för 87an.
Anmäl till moderator   Loggat

K.Andersson

  • Gäst
K.Andersson
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #45 skrivet: 18 juli 2012 kl. 20:21:03 »


























Hejsan alla glada, har lite frågor om min nyförvärvade hjuling. Det är en Suzuki LT-F4WD årsmodell 91.

Det är så att när den blir varm så vill den till att dö ibland och då är den väldigt seg att starta sedan. För mig låter detta som en dålig kolv/ringar? men tänkte om ni som kan dessa hjulingar har något annat förslag?

Sedan så när jag kör med Superlågväxeln i och endast RWD går den som den ska. MEN lägger jag i 4wd och med superlåg vxl så går den bara puttra med gasar ja på lite för mycket så "slirar" den bara. känns precis som det gör när kopplingen i en bil är slut? vad kan detta vara sitter det en koppling i dessa maskiner?

Sedan så vill inte difflock gå i. provat med superlåg i men det går inte ens flytta upp spaken i difflock läget går detta justera någonstanns?

Sedan om ni vet någon bra hemsida med delar till dessa maskiner? ÅF priser är ju hutlösa..

Ursäkta om det blev mycket frågor, är en erfaren mekaniker men aldrig någonsin skruvat i en sån här maskin :)

Tack på förhand MVH//Andersson






Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Micke_c

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 314
  • Total likes: 34
    • Visa profil
Micke_c
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #46 skrivet: 21 juli 2012 kl. 00:47:48 »
Hej igen.

Ok, att kalla den blandningsskruv var väl lite otydligt. :(

Jag menar mycket riktigt "pilot skrev".
Den är för bränslemängden/blandningen.
Den andra är för tomgången endast.

Anmärkningsvärt att du inte upplevde någon skillnad med att flytta nålen.
Kolla så allt är i grundläge. (se instruktionsboken du nämnde)
Det ska bara vara små, små justeringar från grundläget.

Annars är din förgasare kass...troligen.


K.Andersson

Du ska nog också kolla din förgasare.
En -91a har sin "pilot skrev" på undersidan förgasaren. Förgasaren måste vridas 1/4 varv för att justeras.
Grundjustering är 1 och 5/8 dels varv ut från lätt åtdragen.
(250cc motor)
Kolla upp membranet under locket på ovansidan också.
Det ska vara helt. (var försiktig. ett nytt kostar ca 1200kr)

Det är denna förgasare, eller hur:
http://216.37.204.203//showmodel.asp?Type=13&make=suzukiatv&A=191&B=2&vehicleid=1991-Suzuki-ATV-LT-4WDM-QUADRUNNER-CARBURETOR

Ett kompprov ska visa HÖG komp. ca 10 - 12kg.
Jag har bytt kolv i min -90 en gång.
Då blårykte den också.

Ventilsäterna kan ge sig ibland. =toppbyte =DYRT!!!
(inte jättevanligt dock)

En bra motor knackar eller rasslar INTE ALLS.
Lite transmissionsljud kan förekomma på HÖGväxel.


Du har TVÅ kopplingar.

En lamellkorg som du påverkar med fotväxelspaken.
(Om du lyfter eller trycker ner den lite så frikopplar den för att kunna växla i farten. Testa så får du se.)

Den andra är en slungkoppling. dvs startkopplingen.
(typ röj/motorsåg)
Det är så gott som alltid den som är sliten.
Den kopplingen kan dock justeras utifrån via en lucka.
(Svårt att exakt beskriva förfarandet här. Rephandbok Clymer rekomenderas)
Kolla noga så inte växelwiren från fotväxeln kärvar.

Har du hällt i vanlig bilmotorolja?
AJA BAJA! = kopplingsproblem!!!
ENDAST motorolja avsedd för våtlameller. dvs MC motorolja.


Det sitter en spärr i växelförarna på tanken, för att man inte ska kunna ha Difflock i annat läge än Superlow.
Ta bort plasten över spakarna så ser du hur allt rör sig.
Man måste alltså ha Superlow först.
Fungerar det ändå inte, så kan du ha problem i den spärren eller i framdiffen.
Det kan krångla lite att få i difflock ibland. Vanligen går det att flytta spaken i läge, men diffspärren går inte alltid i på en gång.

Micke.
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha Grizzly 660 4x4 -05
Yamaha Kodiak 400 4x4 -95
Kazuma Vombat 50cc

Suzuki Quadrunner 250 4x4 -90 (såld)

K-Andersson

  • Gäst
K-Andersson
SV: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
« Svar #47 skrivet: 24 juli 2012 kl. 12:35:59 »
Tack för det svaret micke.
Har beställt en del delar till maskinen redan.

Förgasarrenoverings kit/bromscylinder renoverings kit/nya bromsbackar/nya kolvringar å en del annat.
Så med dessa grejjer bytt borde den bli tipp topp igen.
Ska kolla varm/kall komp i maskinen ej hunnit med det ännu.
Någon olja har jag inte fyllt på, dock tömt ur den gamla som nog suttit där sen 90talet.

Håller på att helrenovera maskinen nu så den ska bli back in business, den ligger just nu i smådelar i garaget.
Men ska se hur den beter sig sen efter renovering, Tack för svaren Micke!

MVH//Andersson
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 6  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Suzuki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Frågor ang Suzuki LT-F4WD
 


Online just nu.

562 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 617. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info