ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Quadracing »
  • Ämne: Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!  (läst 3999 gånger)

Utloggad Jocke72

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 985
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Jocke72
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« skrivet: 6 mars 2006 kl. 10:58:30 »
Vit! Vit! Vit! Jisses...


Jaha, då var finalen på isen för Team Boive Racings del avklarad. Det kunde ha gått bättre om vi säger så. Men, som vanligt, tar vi det från början:


Quaden behövde lite kärlek, inget allvarligt, men lite småpyssel. Började i god tid, för en gångs skull. Åkte iväg och hämtade släpet på Statoil i Berga. Får åka ståndsmässigt den här gången, Audi S6, även om vår hemmarostade Toyota Corolla från -89 har sin charm så får man leta lääänge innan man hittar den. Charmen, alltså... Men nu var det i alla fall Audi som gällde, perfekt dragbil med Quattro, automat och lätt masserad av Its Fun. Vi lämnade "likbilen" (så kallad av dess förste förare och undertecknads fru, reds anm.) i snösprutet bakom oss. Framme hos Statoil möts vi av en ung tjej, får våra tillbehör och beger oss i väg för att hämta deras största släp. Väl parkerad i en snödriva, visar det sig.

Trots att jag jobbar mycket fysiskt i mitt arbete som systemutvecklare, ett par tangenter kärvar faktiskt lite ibland, och att jag har huvudansvaret för fjärrkontrollen till TV:n hemma lyckades jag inte, ett par välriktade svordomar till trots, dra fram och koppla på släpet! Inte ens att jag går på kryckor eller mina nya gympadojjor verkade hjälpa... Jag fick bita i det sura äpplet och gå och be om hjälp. Till saken hör att jag brukar hyra på en annan Statoil station. Där följer de alltid med ut, kopplat på och kollar så alla lampor fungerar, bra service tycker jag. Ponera nu att du jobbar med ett serviceyrke, det är vinter. Den enbenta killen på kryckor och iförd glasögon(!), som precis har hyrt deras största släp (som står i en snödriva i mörkret) går fram till dig och säger: "Ursäkta, du får nog lov att hjälpa mig med släpet i alla fall." Till svar fås: "Vadå'rå?"

Hallå! Fatta! Ser hon inte att jag har glasögon?! *Suck*
Efter att ha påpekat det uppenbara fick jag faktiskt hjälp, av en annan kille som faktiskt var riktigt serviceinriktad.


Väl hemma backar jag upp släpet på vår oplogade gästparkering med säkert 2dm snö i lätt uppförsbacke, för att göra det extra spännande går färdbromsen i på släpet i backen. Quattro is King! Lastar in alla kläder och verktyg i bilen men väntar med att lasta in fyrhjulingarna till morgonen därpå. Som Alfons Åberg brukar säga: "Ska bara..." Montera handtagsskydden, i mitt fall. Mina nya fina ProMad handtagsskydd och lite småplock och trippelkoll gjorde att jag likväl inte kom i säng förräns vid midnatt. Nåväl, besiktningen började inte förräns 09:00, klockan sattes på 05:40, sovmorgon! När jag ska lasta i fyrhjulingarna visar det sig att jag har pyspunka på vänster bak, fint... Överfyller däcken och hoppas att det ska hålla under tävlingen. Kommer faktiskt iväg i tid, börjar få rutin på detta som den erfarna räserförare som man är med "hela" två tidigare tävlingar i ryggen.

Ute på vägarna är det inte bara halt, det är som att köra på blankpolerad såpa! Vi är ute i god tid så det borde lösa sig ändå. Med vägar som nästa slår knut på sig själva och att hjulen mer fungerar som roder går det ändå hyggligt, åtminstone åker jag raka spåret dit. Knappt vilse en enda gång! Hinner lasta ur och plocka i ordning, betala startavgift mm, i god tid. Besiktningen går i en flygande fläng och sen är det vänta och frysa som står på programmet. Besiktningen började 09:00 och träningen är 11:00, två härliga timmar av väntan... Med mina nya handtagsskydd tänkte jag prova att köra med sommarhandskarna, i -7C... Det, ett väl perforerat skinnställ avsett för varma dagar, och att planeringen av tävlingen var tämligen bristfällig, gjorde att det var mycket väntan utan möjlighet att värma sig med kläder. Nu vet jag hur ett fruset torskblock känner sig, utelämnad i snålblåsten.

Till slut fick även vi åka, även om det såg mörkt ut ett tag. Hög prioriterade som vi är får Quad alltid åka sist, då vi är med lite på nåder. Detta innebär att det mer eller mindre bara finns ett spår att åka i då det utanför spåret är ett snöpulver som ger begreppet halt en ny innebörd. Inte nog med att det är som att köra i kvicksand, man tappar all fart, det går dåligt att styra också. Något som jag personligen skulle få stifta närmare bekantskap med lite längre fram i tävlingen...
Träningen kändes rätt bra, svårt att komma iväg från stillastående, i vanlig ordning, och lite snörök var det men det fungerade. Mina startproblem tror jag ligger i mina däck. Jag är den enda som kör med 8":are med denna dubbsättning, alla andra kör med 10" och mer eller mindre fulldubbat. De kommer iväg i starten, jag gör det inte. Undrar om jag ska ta det som en hint... *Hmmm* Nåväl, får bli till nästa säsong.

Förarmöte 12:15. Lite mummel från arrangörerna och ett evigt steppande i ett fruktlöst försök att få liv i de bortdommande tårna.

Mera frys, mera väntan och till slut första kvalet 13:00. Jag iväg bland de sista men jag kniper några redan i första böj. Jobbar mig stadigt uppåt och ligger och krigar med Raffe (på sin grymma W-Tech för övrigt) om fjärdeplatsen. Jag ligger i rumpan på honom när han snurrar i den långa vänstern som leder ut på start och målrakan! Höger? Vänster? Höger? Höger! Jag rundar honom på yttern och det hade inte gått att få in ett både nypressat och nystruket frimärke mellan honom och mig... *Phew*
Slutar 1:a kvalet på en 4:e plats, känns bra. Det nya styret funkar mycket bra och jag är inte alls lika slut i armarna som tidigare.

Min pyspunka på vänsterbak är nu akut. Som tur är får jag låna kompressorn av Roger på CH Bilplåt. Tack Roger! Fyller i lite mer än vad jag har i det andra hjulet och hoppas att det håller sig.


Äntligen dags för andra kvalet. Kommer iväg lite bättre. Men nu är snöröken brutal! Du ser mindre än ingenting, det är som att stirra in i en vit vägg! Vart är banan? Man får titta längs med kanterna, efter funktionärer och annat för att ha en uppfattning om när det är dags att svänga. Det är särskilt spännande när man kommer fullt på femman och ska bromsa hårt innan en dubbel vänster. Spårvalen blir ibland helt uppåt väggarna. Men jag klättrar i listan och krigar med Roger om tredje platsen när det händer... Jag ser ingenting, samma långa vänster ut på start och mål som Raffe snurrar i.. Det är vit-vit-vit, vart man tittar. Jag har bra häng på Roger och jag tänker inte släppa. "Banan borde vara här.. Någonstans.. Jag håller kvar!" När snöröken släpper lite, för ett ögonblick, går inte alls kurvan där jag har tänkt, utan jag är på tok för långt ut! Hamnar i snöpulvret med fullt på fyran. Bakhjulet hakar tag i snövallen, ordentligt! Det tar tvärnit! Quaden stannar i snövallen, det gör inte jag utan fortsätter i luften vidare i tangentensriktning gör en halv frivolt i luften, med tveksamma stilpoäng, och hamnar efter några meters luftfärd på rygg i en snövall. *Poff*! Snön yr och jag vet inte vad som är uppe eller ner. Jag landade iaf mjukt, men innan jag kravlat mig fram ur snön, hittat åt vilket håll banan är och vart min fyrhjuling står och kommit iväg är jag ett varv efter. Fan också! Slutar sist i andra kvalet... Ska det räcka till en finalplats?


Parkera Quaden och konstaterar att bakskylten är trasig och att jag inte längre har någon tomgång. Men i övrigt verkar det som den klarade sig bra. Vet inte om den slog runt i luften, jag tittade efter den när jag flög (medans jag fick flashbacks från filmen "Hot Shots", ni vet scenen med "I can see my house from here".) och hoppades att den inte skulle landa på mig. Det jag hann se var att den precis landade på hjulen igen. Troligtvis sparkade jag sönder skylten själv på min väg över styret...
Nåväl, ett nervöst väntande vid resultat tavlan förbyttes till slut i irritation. Till och med resultaten från solocyklarnas B-final kom upp utan att vår startordning för finalen syntes till. Hade jag inte haft handskar på mig hade naglarna varit obefintliga. Till slut dyker det upp en förvirrad herre med vår startordning i näven, där den gjorde tveksam nytta för vår del. Utan att få se den blir det en hel del irritation och vi får till svar att, mot reglementet, ska alla ner till start som går... Nu! Springer i cross stövel, djupsnö och kryckor mot bilen för att sätta på sig hjälm och Quad. Rullar ner och får ställa upp sist med andan i halsen. Får sämsta(?) spår men är rätt nöjd ändå då jag tror att jag egentligen inte skulle fått köra final alls, om vi gått efter regelboken.


Starten är katastrof. Är långt efter och snöröken ligger tung över banan.. Kämpar och sliter. Ligger och pressar bakom en norrman på nya Suzuki 450R, jag kan åka fortare men jag kommer bara inte förbi. Har ingen aning om vart jag ligger i fältet, men det måste vara långt ner. Jag har problem på rakorna då jag har på tok för lågt drevat, varvar ur efter drygt halva start och mål-rakan. Det är i kurvorna och bromsningarna jag tar placeringar. På, vad jag tror, är varv 6/6 gör jag en chansning i första kurvan, men det går inte. Hamnar i snöpulvret och tappar mark. Arrangörerna tycker att vi ska åka 7/6 varv så vi gör det, men det hjälper inte då jag är för långt efter.

Det som såg så lovande ut i början blir platt fall. Jag slutar 7:a av 13 startande... Inte vad jag hoppats på som avslutning men vi kommer igen vassare, starkare och tuffare (samt med nya däck) nästa is-säsong!


Som vanligt vinner Patrik, på sin Bombardier 650, alla kval och även finalen. Stort grattis och hatten av!


/Jocke
Anmäl till moderator   Loggat
33 - Boive-Racing.com

Sponsrad av:
Denada
Verktygsboden

Utloggad Quad boy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 399
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Quad boy
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #1 skrivet: 6 mars 2006 kl. 11:21:44 »
Kul att läsa dina tävlingsrapporter
 :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Anmäl till moderator   Loggat
olaris pro xr 800

"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*'*"*"*"*"*"*"*"*
Proud Member of YoungBloodSquad

Utloggad Outlander

  • ATV Moderator
  • ******
  • Antal inlägg: 1417
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Outlander
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #2 skrivet: 6 mars 2006 kl. 11:35:26 »
Härlig läsning återigen :!:

Keep up the good writing :D
Anmäl till moderator   Loggat
Outlander
Moderator

Utloggad daffan

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1263
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
daffan
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #3 skrivet: 6 mars 2006 kl. 14:02:04 »
OM det inte funkar med racingen kan du bli författare Jocke ! Riktigt nice läsning.
Anmäl till moderator   Loggat
Har en Dinli450
           *Im a Quadoholic, the only true religion*

Utloggad Borggren

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 263
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Borggren
is
« Svar #4 skrivet: 6 mars 2006 kl. 15:20:59 »
Hej vi åkte där med, och det var en GALEN-FARLIG tävling
Heat 1 och 2 var ok, men finalen var som att köra blind, helt vansinnigt, synd att inte det var någon av arrangörerna som körde då kanske de hade plogat innan vi åkte.
I finalen kom jag efter i starten, provade ny taktik, (som ej funkade) startade på 2;an.
När jag kom till första kurvan var jag mitt bland alla andra "blinda quadar" valde att släppa gasen och svänga år sidan, vill inte offra något då man inte ser sitt eget styre ens.
Så det blev inga höjdar placeringar denna dagen. :cry:
Anmäl till moderator   Loggat
ST med KTM 612cc och 450cc motor....
Söker extra KTM 450 motor....

fd.Yamaha 450, Supermoto utrustad

Utloggad roadkill

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 505
  • Total likes: 0
    • Visa profil
roadkill
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #5 skrivet: 6 mars 2006 kl. 15:29:50 »
Vajert skrivet många ++++++++++++++++++ :D
Anmäl till moderator   Loggat
/Roadkill
-------------------------------------------------------
Kawasaki BF-750 camo edi,itpfälg med vägdäck,orgfälgar+589or,Trailwolf"vinter"däck på orgfälg,vägreggad,Copperhead vdi-cdi,spacers,kromad växelknopp....

Utloggad kenta

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 564
  • Total likes: 0
    • Visa profil
kenta
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #6 skrivet: 6 mars 2006 kl. 18:25:32 »
Både dramatik o komik,BRA!!
Anmäl till moderator   Loggat
AWASAKI 750 Brute Force -06,Silver Ltd Edit,Gatreg,Gatdäck på ITP,Trg på Orig,Wileyco Helsystem,
,ITP Mud Lite XL trgdäck,Spacers.Winch, 5 x-ljus fram, 1 backljus.Dubbade originaldäck.

Utloggad Libba

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2798
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Libba
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #7 skrivet: 6 mars 2006 kl. 18:30:36 »
Nice rapport Keep up the good work!!!!!
Anmäl till moderator   Loggat
ltz 400
Alba Graphics Kit
Alba Performance Pipe Kit
Ac Racing Black - Black-Line Front Bumper (På väg)
Denton Steering Stabilizer
Ac Racing Wide Grab Bar
Full Body Skid Plate - Factory Suzuki
Sand Nuts - Quick Release
Alba Racing Case Saver
P

Utloggad Edo

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 451
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Edo
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #8 skrivet: 6 mars 2006 kl. 18:42:06 »
Riktigt trevlig läsning, framför datorn när man sitter å längtar ut till sin fyrhjulta vän i garaget!
Bara att hålla tummarna för dig låter det som :wink:  Lycka till nästa race
Anmäl till moderator   Loggat
pruta grus dax snart eller?
Och varför sitter vi inomhus när vi kan vara ute?

Utloggad Jocke72

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 985
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Jocke72
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #9 skrivet: 7 mars 2006 kl. 08:26:39 »
Tackar, tackar.


Dåligt med bilder då jag fick åka solo på detta event.

Här är dock en bild en stund efter att jag har landar. Jag har hunnit hoppa fram en del så jag flög en bra bit...



Credz till Bobbo V för bilden.


/J
Anmäl till moderator   Loggat
33 - Boive-Racing.com

Sponsrad av:
Denada
Verktygsboden

Utloggad Quad boy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 399
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Quad boy
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #10 skrivet: 7 mars 2006 kl. 16:20:56 »
är det denna tävling? :wink: http://www.atv.skoter.se/scripts/index.php
Anmäl till moderator   Loggat
olaris pro xr 800

"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*'*"*"*"*"*"*"*"*
Proud Member of YoungBloodSquad

Utloggad Borggren

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 263
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Borggren
Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
« Svar #11 skrivet: 7 mars 2006 kl. 18:00:01 »
Citat från: "Quad boy"
är det denna tävling? :wink: http://www.atv.skoter.se/scripts/index.php


Japp det e den
Anmäl till moderator   Loggat
ST med KTM 612cc och 450cc motor....
Söker extra KTM 450 motor....

fd.Yamaha 450, Supermoto utrustad

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Quadracing »
  • Ämne: Tävlingsrapport: Quad - Isracing Östhammar 2006-03-04!
 


Online just nu.

1369 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 1500. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Gregee: NÃ¥gon som vet hur man fÃ¥r sitt konto med inlägg raderat?
    12 augusti 2025 kl. 19:00:16
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info