skruva dit tumgasen när du väl ska på besiktning för vara säker att de inte säger nåtsen byter du tillbaks när du kommer hem :wink:
Jag tänker nog köra in min som den är nu istället. Vilket är med alla delar jag byt och ändrat.Går den inte igenom så gör den inte!Då vet man det och behöver "bara" betala en gång till när man skruvat dit allt orginal :evil:
Citat från: "Edo"Jag tänker nog köra in min som den är nu istället. Vilket är med alla delar jag byt och ändrat.Går den inte igenom så gör den inte!Då vet man det och behöver "bara" betala en gång till när man skruvat dit allt orginal :evil: man får ju styla bilar då borde man ju få styla quaden :wink: eller?
Nej. eftersom alla (vad jag vet iaf) är typ-reggade så får du inte byta ett skit på dem. inte äns ändra dimmension på däck.. Men om någon bryr sig? Knappast. Men vem vet har man otur och kommer till någon nitisk gubb j***l på bil provningen så är det risk att man "åker dit". Så det är till att behålla tumgasen i en liten låda så om någon gnäller i framtiden så för du väl skruva tillbaka den.