Vilka jävla k..ar skulle hellre se att min inte kom tillbaks när man får tillbaka ensån där hög hoppas det löser sig för dig
kanske finns nån snäll själ här på forumet som kan göra de billigare
Ja du kommer väl inte upp i självrisken ändå? annars kunde du ju lika gärna lämna till yamaha om du ändå gjort det och begära att allt ska va 1000000000%
Nog borde väl försäkringen täcka ihopmonteringen, oavsett dess kostnad?Kör släpen till närmsta Yamma-åf och sen får dem väl skicka räkningen till ditt försäkringsbolag.Du har ju rätt till en fungerande maskin i samma skick som innan stölden.
ja tänkte mest om försäkringsbolaget menade på att den kunnat sett ut så innan och inte kommit upp i kostnaden av självrisken (jag har inga bra erfarenheter av försäkringsbolag) och att det då kanske kostade 5000kr att fixa den, så täcker ju självrisken det bara
Kommer nog kosta över 20.000 kan ja tänka mig.. Ny plast, säkert nåt annat som oxå saknas, ALLA skruvar saknas.. Sen tar ju Yamaha bara 550kr/timmen för att sätta ihop den.. Dom trodde det skulle ta en vecka, el-systemet är nog inte bara att smocka dit..Killen på Yamaha klia sig i huvudet och fick nog huvudvärk.. Återstår att se hur mycket detta kommer att gå på, i bästa fall plockar vi ihop den själva