"vi kommer leta DNA och fingrar" vilka klåpare till tjuvar om dom tappar fingrarna Roligt att det går bra för polisen nån gånguuuh dom lastar ur dubbla barkers bak i kärran, säkert dina
Citat från: Narmasil skrivet 3 september 2009 kl. 22:04:46"vi kommer leta DNA och fingrar" vilka klåpare till tjuvar om dom tappar fingrarna Roligt att det går bra för polisen nån gånguuuh dom lastar ur dubbla barkers bak i kärran, säkert dina Hehe.. Japp de är mina duals, däcken på slutet är mina oxå. Såg min ram o framvagnen. Allt i delar. Åååååå vilken tid det kommer ta...
Citat från: Raecer skrivet 3 september 2009 kl. 22:19:14Citat från: Narmasil skrivet 3 september 2009 kl. 22:04:46"vi kommer leta DNA och fingrar" vilka klåpare till tjuvar om dom tappar fingrarna Roligt att det går bra för polisen nån gånguuuh dom lastar ur dubbla barkers bak i kärran, säkert dina Hehe.. Japp de är mina duals, däcken på slutet är mina oxå. Såg min ram o framvagnen. Allt i delar. Åååååå vilken tid det kommer ta...Ja däcken fatta iaf jag att den vara dina, Inte slitna, GASA MER