Citat från: Xel skrivet 5 september 2009 kl. 16:17:29Citat från: Yffan skrivet 4 september 2009 kl. 19:20:02reggat behöver man ju inte ha man kan ju köra på vägen iaf, finns så mkt man inte får göra, handlar bara om vilja . är ju ändå roligast att åka på bana. Måste ju finnas nån crossbana här i trakten..Hhaha okej, du har absolut en poäng där ! Jaa, asså.. det finns ju några, men vi får ju icke åka på dom ! rörken tex....Nej det är fan synd att det är sån bojkott när det gäller quad. rörken är ju en jävligt schysst bana annars...
Citat från: Yffan skrivet 4 september 2009 kl. 19:20:02reggat behöver man ju inte ha man kan ju köra på vägen iaf, finns så mkt man inte får göra, handlar bara om vilja . är ju ändå roligast att åka på bana. Måste ju finnas nån crossbana här i trakten..Hhaha okej, du har absolut en poäng där ! Jaa, asså.. det finns ju några, men vi får ju icke åka på dom ! rörken tex....
reggat behöver man ju inte ha man kan ju köra på vägen iaf, finns så mkt man inte får göra, handlar bara om vilja . är ju ändå roligast att åka på bana. Måste ju finnas nån crossbana här i trakten..
Är det ok att åka hos dom utan att vara medlem?Kan man betala träningsavgift bara? För deras medlemsavgiftär inte att leka med om man jämför med andras.Jag och en kompis eller två hakar gärna på.
Är ju en bit till täby för oss i Uppsala, hmm men helt klart lät det intressant !!
Citat från: Xel skrivet 9 september 2009 kl. 20:47:10Är ju en bit till täby för oss i Uppsala, hmm men helt klart lät det intressant !! jaja det är d för mig med, men man får ju traila dit hojjarna. så kör man en heldag om det är roligt på banan, lite dricka och mat kan man slänga med sig
Citat från: Yffan skrivet 9 september 2009 kl. 22:00:32Citat från: Xel skrivet 9 september 2009 kl. 20:47:10Är ju en bit till täby för oss i Uppsala, hmm men helt klart lät det intressant !! jaja det är d för mig med, men man får ju traila dit hojjarna. så kör man en heldag om det är roligt på banan, lite dricka och mat kan man slänga med sig Absolut, kan inte i helgen tyvärr ! Men helt klart soft annars!