Citat från: Sleeper_86 skrivet 8 september 2009 kl. 21:39:01förspänt vet jag inte.. bor i en liten etta, hyr ett garage och banken äger pengarna till den.. men har en snäll bankman kikade lite på den idag, verkar vara nytt bromssystem, dvs inte som de äldre att bakbromsen tar fram med via transmissionen och vise versa. samt att min 4wd funkade att koppla i och ur utan att koppla ihop kontaktstycken.. fast detta kanske bara är på de vägreggade.Är det inte så redan på 09:orna?
förspänt vet jag inte.. bor i en liten etta, hyr ett garage och banken äger pengarna till den.. men har en snäll bankman kikade lite på den idag, verkar vara nytt bromssystem, dvs inte som de äldre att bakbromsen tar fram med via transmissionen och vise versa. samt att min 4wd funkade att koppla i och ur utan att koppla ihop kontaktstycken.. fast detta kanske bara är på de vägreggade.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 10 september 2009 kl. 07:26:27Citat från: frolland skrivet 10 september 2009 kl. 00:34:38Då har man en 800R XT-P på ingång Min Can-Am 800 max XT-P kommer om 3 veckor. Jag som trodde det var lågkonjunktur Men inte för Can Am försäljarna tydligen : Men som sagt den är skitsnygg
Citat från: frolland skrivet 10 september 2009 kl. 00:34:38Då har man en 800R XT-P på ingång Min Can-Am 800 max XT-P kommer om 3 veckor.
Då har man en 800R XT-P på ingång
Jag vet inte hur det är på andra platser i landet, men här i Piteå höjer ingen på ögonbrynen när någon köper en ny snöskoter...Jag kör vidare med min 10 år gamla skoter och byter mycket hellre fyrhjuling så ofta jag kan, den är så mycket mer användbar än skotern, med en säsong som sträcker sig över hela året, och med en användbarhet som är mycket mer allround.Själv använder jag den för rekreation, ren nöjeskörning, transporter och snöskottning.Kör ca 30 mil/år med snöskotern, och 300 mil med 4-hjulingen, vilket säger en hel del.