Jag tror att jag kan om det inte blir så att vi åker till landet. Har ni spikat träffplats och tid?
Området jag tänkte på vid arlanda heter Skoby. Stort o gammalt grustag där enduro folk håller till. Äevn en del atv har synts till i trakterna.Om man åker från väsby mot märsta gamla vägen, så strax efter roserberg så åker man höver över motorvägen (tror det står skånela / arlanda på skylten) . Sedan åker manigeom ett litet samhälle och strax efter den så finns stora områden särskilt på vänster sida där man man åka. Jag vet inte hur förhållanden är just nu med snö o annat, men tänkte kanske åka o reka lite idag eller imorgon....Vi har Eurostop / Arlandastad inte så lång ifrån.Vad tycks om detta? förslag, synpunkter?Vi har ju annars också området kring kista?? Stene har pratat varm om detta område. Kanske passar det bättre för flertalet av åkarna?Erik
vi kanske ska skippa elljusspåret... stackarna som inte bruka ha vinter o nu när den är här så kanske vi kan låta deras spår vara intakt :-(Vi kan säker hitta på något annat som passar alla. 2WD / 4WD .. vi får helt enkelt ge oss ut på småvägarna kring norra stockholm o åka runt runt runt runt...... :-)
Jag kommer och troligen en polare oxå.
Citat från: "Kjell"Jag kommer och troligen en polare oxå. ju fler vi är tillsamans, tillsamans,,, Nu är vi 3-4 ink mig..... kom igen ni andra. häng med nu på söndag o gör norrort osäker med oss andra