Citat från: polaris xp skrivet 7 augusti 2009 kl. 19:57:37Citat från: KQ_Martin skrivet 7 augusti 2009 kl. 17:11:28Verkar vara många webbutiker som har svårt att leverera. !Själv handlar jag bara av denada och gooffroad pga derasotroligt bra service å bemötande !! Dock bara över disk ! jag har också handlat av gooffroad och jag har bara positivt att säga om honom, då han hjälpte mig på ett ovärderligt sätt när jag va tvungen att få fram delar på ett dygn. Gooffroad e kanon!!!! kunnig och trevlig!!!!!
Citat från: KQ_Martin skrivet 7 augusti 2009 kl. 17:11:28Verkar vara många webbutiker som har svårt att leverera. !Själv handlar jag bara av denada och gooffroad pga derasotroligt bra service å bemötande !! Dock bara över disk ! jag har också handlat av gooffroad och jag har bara positivt att säga om honom, då han hjälpte mig på ett ovärderligt sätt när jag va tvungen att få fram delar på ett dygn.
Verkar vara många webbutiker som har svårt att leverera. !Själv handlar jag bara av denada och gooffroad pga derasotroligt bra service å bemötande !! Dock bara över disk !