Jag har också fiskat där en del, dock några år sen senast. Jag lägger en blänkare här när jag åker upp så kan du väl komma förbi och hälsa på.
Citat från: Hanen skrivet 25 juli 2009 kl. 00:07:52Jag har också fiskat där en del, dock några år sen senast. Jag lägger en blänkare här när jag åker upp så kan du väl komma förbi och hälsa på.Måndag 17/8 är jag vid Simessjön, förhoppningsvis vid 11-12 tiden.
TjaJag har precis köpt en maskin och undrar om det finns nå folk som kör? Jag har haft min i typ en vecka nu och kört mycket med den, dock så har jag inte sett nått annat folk som är ute och kör.Jag bor i färila och vi är 2st som är ute och surrar runt.Finns det några träffar i närheten? Eller är det försent på året?Några bra ställen att köra på? Vi kör mest stigar/skogsvägar nu bara.
Citat från: Grönis skrivet 8 oktober 2009 kl. 12:20:31TjaJag har precis köpt en maskin och undrar om det finns nå folk som kör? Jag har haft min i typ en vecka nu och kört mycket med den, dock så har jag inte sett nått annat folk som är ute och kör.Jag bor i färila och vi är 2st som är ute och surrar runt.Finns det några träffar i närheten? Eller är det försent på året?Några bra ställen att köra på? Vi kör mest stigar/skogsvägar nu bara.Också haft min en vecka. Men knappt hunnit sätta mig på den.Säg till när ni är i Järvsö å tankar dyrt. .