Vad skall dom jaga med en strypt Polaris ?, bärplockare........
Citat från: Lillhajen skrivet 23 juli 2009 kl. 06:56:13Vad skall dom jaga med en strypt Polaris ?, bärplockare........ Varför tror du den är stypt? Tror inte att någon kollega skulle stoppa dom för att kolla
Citat från: STENE skrivet 23 juli 2009 kl. 10:08:33Citat från: Lillhajen skrivet 23 juli 2009 kl. 06:56:13Vad skall dom jaga med en strypt Polaris ?, bärplockare........ Varför tror du den är stypt? Tror inte att någon kollega skulle stoppa dom för att kolla troligen strypt, för att dom liksom måste följa lagen. hur skulle det tas upp av pressen om det framkom att fordonet visar sig olagligt.
Citat från: namn skrivet 23 juli 2009 kl. 12:00:12Citat från: STENE skrivet 23 juli 2009 kl. 10:08:33Citat från: Lillhajen skrivet 23 juli 2009 kl. 06:56:13Vad skall dom jaga med en strypt Polaris ?, bärplockare........ Varför tror du den är stypt? Tror inte att någon kollega skulle stoppa dom för att kolla troligen strypt, för att dom liksom måste följa lagen. hur skulle det tas upp av pressen om det framkom att fordonet visar sig olagligt.Inte för att vara besserwisser, men vad tror du trafikpolisens bilar har under huven? en 200hk standard maskin? nix nix fel fel fel! och vad jag vet så får du inte öka effekten på bilar heller? dom har säkert dispens för polarisen oxå..
Citat från: Lightning skrivet 23 juli 2009 kl. 15:42:46Inte för att vara besserwisser, men vad tror du trafikpolisens bilar har under huven? en 200hk standard maskin? nix nix fel fel fel! och vad jag vet så får du inte öka effekten på bilar heller? dom har säkert dispens för polarisen oxå.. Och detta har du hört hur?
Inte för att vara besserwisser, men vad tror du trafikpolisens bilar har under huven? en 200hk standard maskin? nix nix fel fel fel! och vad jag vet så får du inte öka effekten på bilar heller? dom har säkert dispens för polarisen oxå..
Citat från: raptor700turbo skrivet 23 juli 2009 kl. 16:54:10Citat från: Lightning skrivet 23 juli 2009 kl. 15:42:46Inte för att vara besserwisser, men vad tror du trafikpolisens bilar har under huven? en 200hk standard maskin? nix nix fel fel fel! och vad jag vet så får du inte öka effekten på bilar heller? dom har säkert dispens för polarisen oxå.. Och detta har du hört hur? Dom har några som är vassare, Men man ska inte tro att alla trafikbilar är vässade, Jag vet då jag känner en som köper in bilarna och sköter om dessa! V70 D5:an dom körde på rullande landsvägen på skolan gav iaf 260hk och 500nm+och mig veterligen ligger den vassaste D5:an (original i dagsläget)på 204hk
Dom har några som är vassare, Men man ska inte tro att alla trafikbilar är vässade, Jag vet då jag känner en som köper in bilarna och sköter om dessa!
Citat från: Lightning skrivet 23 juli 2009 kl. 15:42:46Citat från: namn skrivet 23 juli 2009 kl. 12:00:12Citat från: STENE skrivet 23 juli 2009 kl. 10:08:33Citat från: Lillhajen skrivet 23 juli 2009 kl. 06:56:13Vad skall dom jaga med en strypt Polaris ?, bärplockare........ Varför tror du den är stypt? Tror inte att någon kollega skulle stoppa dom för att kolla troligen strypt, för att dom liksom måste följa lagen. hur skulle det tas upp av pressen om det framkom att fordonet visar sig olagligt.Inte för att vara besserwisser, men vad tror du trafikpolisens bilar har under huven? en 200hk standard maskin? nix nix fel fel fel! och vad jag vet så får du inte öka effekten på bilar heller? dom har säkert dispens för polarisen oxå.. Och detta har du hört hur?