satan vad det har torkat upp... drog igång pumpen idag, för att fylla på poolen, men det var ganska torrt på banan...fast har man väl trampat hål på den tunna skorpan så finns det fin lera in under....Poolen har blivit mycket geggigare, senast gick det köra på 2wd igenom, det går icke nu Jag kör i badbyxor och t-shirt, det ska bli varmt imorgon...
bra goofy! =D ses imorrn 7:30 i stjärnfors.. jag tar m mej badbyxor så ska de badas.. haha får jag skjuts te sjön?.. ^^
Citat från: AtvNerd skrivet 17 juli 2009 kl. 21:17:50satan vad det har torkat upp... drog igång pumpen idag, för att fylla på poolen, men det var ganska torrt på banan...fast har man väl trampat hål på den tunna skorpan så finns det fin lera in under....Poolen har blivit mycket geggigare, senast gick det köra på 2wd igenom, det går icke nu Jag kör i badbyxor och t-shirt, det ska bli varmt imorgon... kanske skulle va ide, tar nog både med bad byxor och vadar byxor
Bara ett tips för alla som inte kommit på de är att ta med en sopsäck att ha alla skitiga kläder i.. man lär sej faktiskt endel på crossbanorna med.. // Olle