Nån mer än jag som vill vara med och starta en quad klubb? Alla quadar dvs oavsett om det är en EU moppe el Raptor är välkomna. Jag tycker vi ska kunna ha kul tillsammans där vi kan anpassa oss efter den som är långsammast (jag tex he he he) Min tanke är att vi tex sticker iväg o tältar o fiskar eller nått. Och sen att vi träffas lite här o där o fikar och snackar lite. Om ni är intresserade så maila gärna mig på 0708962051@euromail.se
Jag är på. Vi har ju redan gjort två körningar. Om än inte så långa men trevliga. Det vi sist stod och pratade om var att boka in en dag i månaden då vi träffas och åker. Typ första torsdagen i varje månad kl 19:00. Så hinner man kasta i sig lite mat och ta sig till träff platsen.
Citat från: "STENE"Jag är på. Vi har ju redan gjort två körningar. Om än inte så långa men trevliga. Det vi sist stod och pratade om var att boka in en dag i månaden då vi träffas och åker. Typ första torsdagen i varje månad kl 19:00. Så hinner man kasta i sig lite mat och ta sig till träff platsen.Vore förbannat kul att hänga med nån gång, men lite bändigt att släpa iväg skrotet ända dit