haha vore rätt kul att testa.. vi satsar.. jag satsar på 2m.. haha // olle
Vi gör som taz sa så ska jag visa er hur man snabbast passerar LERA! vi har 50m hårdpackad jord sen en kulle efter det så äre 20m mudpool sen en kulle igen så ska vi "sandsprättare" som du ironiskt sa! visa hur man snabbast passerar lera! så kan ju ni försöka med era STORA MANLIGA skog och ler monster!! hahahahaha jo visstfan ärom stora monster iallafall känns som vi med "sandsprättare" kommer få bra rykte efter dethär.. // Olle
Citat från: frolland skrivet 4 juli 2009 kl. 23:11:19Citat från: ca650xt skrivet 4 juli 2009 kl. 01:31:40Det va inte illa undrar vad dom väger med banden på??borde ju vara nära 200 kg till... ja, dom skurkarna väger ju sina hekton dom med Jag var tvungen att väga ett Apache band och kolla.Gissa om det blir bandvagn Ett band väger 72 kg !!!!+monterings detaljerna inte underligt att man inte rubbar den när man kört fast Tur det finns winch.
Citat från: ca650xt skrivet 4 juli 2009 kl. 01:31:40Det va inte illa undrar vad dom väger med banden på??borde ju vara nära 200 kg till... ja, dom skurkarna väger ju sina hekton dom med
Det va inte illa undrar vad dom väger med banden på??borde ju vara nära 200 kg till...
Men det är väl lite imponerande att vi kör som vi gör med våra maskiner. På bakhjulen mmNär dom väger 400+.
Citat från: ca650xt skrivet 5 juli 2009 kl. 17:27:32Citat från: frolland skrivet 4 juli 2009 kl. 23:11:19Citat från: ca650xt skrivet 4 juli 2009 kl. 01:31:40Det va inte illa undrar vad dom väger med banden på??borde ju vara nära 200 kg till... ja, dom skurkarna väger ju sina hekton dom med Jag var tvungen att väga ett Apache band och kolla.Gissa om det blir bandvagn Ett band väger 72 kg !!!!+monterings detaljerna inte underligt att man inte rubbar den när man kört fast Tur det finns winch. Kan inte stämma! Eller så är jag djävligt stark för jag tar ett band i varje hand när jag bär bort dom.
borde väl funka med 4st "vanliga" person vågar, en under varje däck