Citat från: Nymoen skrivet 30 juni 2009 kl. 00:24:17Hur många kör med Wileyco helsystem ?? Tycker min låter som fan, Rädd för att en massa människor börjar klaga Låter era mycket med ?? Och hur ser era Wileycos system ut (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)tjena, hur går det för dig med maskinen var du ute o åkte utanför mig idag runt 20,30 tiden???
Hur många kör med Wileyco helsystem ?? Tycker min låter som fan, Rädd för att en massa människor börjar klaga Låter era mycket med ?? Och hur ser era Wileycos system ut (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: 700_Centhor skrivet 12 juli 2009 kl. 20:48:23Citat från: Nymoen skrivet 30 juni 2009 kl. 00:24:17Hur många kör med Wileyco helsystem ?? Tycker min låter som fan, Rädd för att en massa människor börjar klaga Låter era mycket med ?? Och hur ser era Wileycos system ut (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)tjena, hur går det för dig med maskinen var du ute o åkte utanför mig idag runt 20,30 tiden???Stämmer bra det , Var ute och lekte lite , Var upp på flyg rakan och tränade på bakhjuls åkning Byggde en paket hållare så jag kan ha en väska på bak och en säkerhet när jag övar på bakhjuls åkning (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Nymoen skrivet 30 juni 2009 kl. 00:24:17Hur många kör med Wileyco helsystem ?? Tycker min låter som fan, Rädd för att en massa människor börjar klaga Låter era mycket med ?? Och hur ser era Wileycos system ut (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Byggde en adapter till orginal gnistskyddet,,Så nu passar deni Wileyco systemet. Blev stor skillnad på ljudet nu , Vill man busa släpper jag bara en skruv
Jag kör med ett FATBOY 4 helsystem å grannarna hör när jag kommer hem.Tyvärr låter dom ju mera med effektgrejjer men de e bara att gilla läget om man vill ha POWER.
Citat från: HIGHSIDER skrivet 2 juli 2009 kl. 20:21:08Jag kör med ett FATBOY 4 helsystem å grannarna hör när jag kommer hem.Tyvärr låter dom ju mera med effektgrejjer men de e bara att gilla läget om man vill ha POWER. Körde med samma system på min gamla Dinli men jag köpte till quiet tipen som sänker 4db..... upplevde att den till och med blev vassare med quiet tip http://www.mmbatv.se/product_info.php?cPath=3_45_65&products_id=159Fattar inte varför folk snålar och köper det värsta skitsystemet som finns på marknaden bara för det är billigt Tyvärr kommer dom märka sitt misstag första eller andra gången dom skall packa om sin skit dämpare..... p.s även jag har varit snål å ägt ett skit wileco i några veckor //Nonne
Hur fick du fast den