Citat från: gurra-g skrivet 25 juni 2009 kl. 07:36:15Citat från: ers skrivet 24 juni 2009 kl. 15:25:58Tycker att Can-amerna har en otäck förmåga att vilja gå upp på 3-hjul ganska ofta så man får ta det ganska lugnt i kurvor...Körde iof bara med orginalhjulen, fungerar kanske bättre med riktiga vägdäck...Krängningshämmaren sitter i baksvingen på dom, därför så lyfter densej i bak. Men jag tror det ska finnas krängare att sätta på fram också, som tillbehör.Precis, så heter det. Känns som om den är lite för hård för vägkörning. Däremot grusvägar, där är den kung över alla 4x4 !!!
Citat från: ers skrivet 24 juni 2009 kl. 15:25:58Tycker att Can-amerna har en otäck förmåga att vilja gå upp på 3-hjul ganska ofta så man får ta det ganska lugnt i kurvor...Körde iof bara med orginalhjulen, fungerar kanske bättre med riktiga vägdäck...Krängningshämmaren sitter i baksvingen på dom, därför så lyfter densej i bak. Men jag tror det ska finnas krängare att sätta på fram också, som tillbehör.
Tycker att Can-amerna har en otäck förmåga att vilja gå upp på 3-hjul ganska ofta så man får ta det ganska lugnt i kurvor...Körde iof bara med orginalhjulen, fungerar kanske bättre med riktiga vägdäck...
jag tror ju du kör fortare med breställ och 4 hjul i marken än 3 hjul i marken halvägs till vältande Vet inte hur renegaden är men jag tror väl inte den är direkt svårstyrd om du kör allmänt fort på en grusväg?
Citat från: Narmasil skrivet 1 juli 2009 kl. 20:59:58jag tror ju du kör fortare med breställ och 4 hjul i marken än 3 hjul i marken halvägs till vältande Vet inte hur renegaden är men jag tror väl inte den är direkt svårstyrd om du kör allmänt fort på en grusväg?På grus väg så har man alla fyra i backen och kör på ställ och då är den väldigt lättstyrd och lätt körd.Men på asfalt så föredrar jag att den går upp på tre istället för att den vill gå rakt fram med alla fyra i backen.
För mig blev det en renegade (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)