hör av dig när du tröttnar så får du 800:- för den vilket fynd, jag har letat i alla gamla skjul hemma vid men inte hittat nån.
Citat från: AtvNerd skrivet 21 juni 2009 kl. 22:45:50hör av dig när du tröttnar så får du 800:- för den vilket fynd, jag har letat i alla gamla skjul hemma vid men inte hittat nån.Blocket, den här tiden igår kväll dök den upp. Man kan aldrig "logga in" på Blocket för ofta Det var ju gratis som en bekant uttryckte det när han fick se den
Spara dom!!! Säger bara de, SPARA DOM! Vet många som fört till skrotinsamlingen vid "storstädning" av gammla skjul Har själv en del av farfars gammla kvar. Och när de rostar sönder kan man sälja de som prydnat till någons sommarstuga (08:rna betalar stort för sånt)
Har en i stort sett likadan som jag håller på att fixa till. Söker instruktioner till den. Annars får man göra som man brukar. Lära sig efter hand.Helt otroligt vilken kvalitet det är i gamla grejor. Har stått ute i en herrans massa år och ändå är där inte vidare mycket rost på den.Bytte till mig den mot en plog vi inte hade nytta av.