Jag tar ställning nu, jag tänker INTE att editera bland mediala ting på detta forumet om det inte är starkt kränkande material så som barnporr, rasism och annat liknande. Jag tänker dock påpeka att man BÖR och SKA ha hjälm för sin egen säkerhets skull.
Hej, har det vart nåt medan jag var borta :wink: ??/johan
Riktigt bra priser på hjälmar hittar du på www.jocke.se där det just nu är utförsäljning på -05 modeller.Passade själv på att köpa nya Gaerne stövlar, 2 HJC crosshjälmar och en ny kruka till barnen.Jocke själv är crossförare med gedigen bakgrund.
Jag tycker inte Censur av denna grad är att föredra. Jag tycker vi kör på som vanligt med sunt förnuft. Alltså; Vi tar INTE bort alla bilder/filmer där en förare kör osäkert (det är också svårt att veta om det ens är osäkert har vi ju kommit fram till). Men om det är nått som nån tycker är dåligt/inte ser säkert ut så kommer nog en del kommentera. Och då får man nog ta det... Som sagt, de flesta av oss tycker nog att skydd är bra! .........................................................................................................
Vad jag menade.Vad :roll: :roll: :roll: :roll: tog mitt föra inlägg vägen?Någon tog bort det.....