Jag beställde en ramförstärkning från gooffroad.se, efter mer än två veckor och ett ifrågasättande mail fick jag höra något från dom! Varan som redan var betald vid beställningen skulle skickas omgående och det lovades även att en kompensation skulle följa med som tack för mitt tålamod.. Ytterligare två veckor dröjde och till slut så kom så min beställning. men kompensationen uteblev! är det bara jag som ser det som en förolämpning mot kunden och allmänt oseriöst? Nej i fortsättningen blir det att beställa så mycket man bara kan från staterna, då betalar man en tredjedel mindre än i sverige och grejerna blir levererade utan att man måste böna och be om det.
Tror att jag pratar för de flesta aktiva Atv förare när jag säger att Gooffroad är en av de bästa i Sverige på Atv och tillbehör.Jag personligen tycker att det bara är dumt att hänga ut nån som verkligen lever för Atv , i ett forum pga en sen leverans och en utebliven kompensation...Det har ju fått vad du betalat för...Jag tror knappast han hämtar grejerna i USA personligen, den sena leveransen beror väl på nåt han inte kunnat styra över själv.RING istället ...Tror knappast ditt inlägg här borgar för nån kompensation...