Nån körning i Nordmaling i helgen? Visst borde det vara läge för sommardäcken nu också eller vad tror ni?
Låter mindre trevligt med snöstorm, men fick ni övernatta där också då eller hittade ni hem tillslut?Söndag borde kunna funka för mig, ska se om jag får tag i nån som kan kolla banan, eventuellt så åker jag ner själv imorrn en sväng så då kan jag åka förbi och kolla.
Hehe underställ är väl snyggt, hoppas ni gick på puben med dom också Men jag åker till Nordmaling lite tidigare imorgonbitti tar och kollar banan, skulle tro att jag lägger om till sommardäck i vilket fall som helst då jag gissar på att det är mycket asfalt framme för mig att köra på upp till banan.Men jag hör av mig så fort jag kollat banan, skulle tro att det blir runt 8-9 tiden om det blir bra?
Vad sägs om körning i Nordmaling på Lördag? jag tänkte mig dit en sväng och som vanligt så är det alltid kul med lite sällskap
Pengfors crossbana är unde ombyggnation, kommer att bli en helt ny bana med annan dragning. Alla som är intresserade av att hjälpa till är självklart mer än välkommna, kika gästboken på www.vannasmotorklubb.se för mer info.