Frängstorp är återplanterad av det företag som senast hade driften där.Täkten är nu stängd och ansvaret har återgått till markägaren, i detta fallet Holmen skog. Återplantering och släntning kostar stora pengar, och att göra om det i eftehand är ännu dyrare.Jag lägger mig inte i hur ni kör, men ett hett tips är att ni slutar nöjesköra där det är förbjudet.
Citat från: CathastrophiX skrivet 30 juni 2009 kl. 16:03:24Frängstorp är återplanterad av det företag som senast hade driften där.Täkten är nu stängd och ansvaret har återgått till markägaren, i detta fallet Holmen skog. Återplantering och släntning kostar stora pengar, och att göra om det i eftehand är ännu dyrare.Jag lägger mig inte i hur ni kör, men ett hett tips är att ni slutar nöjesköra där det är förbjudet. just to set the record straight.Vi har bara kört där med bil och tittat lite och det var inga bommar eller skyltar. Så det var kanon att du påpekar detta. Vi letar som sagt efter lämpliga ställen att utföra vår hobby och ha trevligt.Och de finns säkert bättre lämpade platser.
Om nu Frängstorp är återplanterad täckt så har förtaget som nu hade täckten förmodligen glömt att sätta ut tall plantor för det har sett ut så där som senaste 5 åren och det finns inte en ända tall som växer där vi har kollat förutom sånt som är "vilt vuxet" (ej planterat) kan man säga
Hej,Trevlig sommar till er alla. Mvh