Citat från: bulten_al skrivet 12 juni 2009 kl. 20:24:02Citat från: bulten_al skrivet 9 juni 2009 kl. 07:40:20Har du kollat fler delar än bromsoken och framdrevet,typ styrstag,styrlager,bakaxel,hjullager,grovlek på ram,detaljkvallite,mm.Det var nog bara framdrev och bromsok som var gemensamt på dessa maskiner och det kan ju en Dinliägare leva med,,,,, Jo den här tråden handlade något om den dåliga kvalitén men det tycktes alla ha missat? Strutseffekt?
Citat från: bulten_al skrivet 9 juni 2009 kl. 07:40:20Har du kollat fler delar än bromsoken och framdrevet,typ styrstag,styrlager,bakaxel,hjullager,grovlek på ram,detaljkvallite,mm.Det var nog bara framdrev och bromsok som var gemensamt på dessa maskiner och det kan ju en Dinliägare leva med,,,,,
Har du kollat fler delar än bromsoken och framdrevet,typ styrstag,styrlager,bakaxel,hjullager,grovlek på ram,detaljkvallite,mm.
Jag blir bara trött... Här: http://www.iq-test.se/
Seriöst verkar det ha gått fram till cirkus 3 personer vad jag menar med mitt inlägg så vad jag förstår så har resten inte fattat vad jag skrev och därför bara fyller tråden med en massa oseriöst trams!
Jag blir bara trött...
...ännu en som inte förstod vad diskussionen handlade om...