Det är inga problem att lacka det enda problemet är att det kostar lite grann men det blir ju riktigt. Obs Man sak länma in det på ett riktig lack firma som vet vad dom håller på med så då blir det inga problem . Det kostar att ligga på topp !!!!!!
Citat från: "Kenneth"Det är inga problem att lacka det enda problemet är att det kostar lite grann men det blir ju riktigt. Obs Man sak länma in det på ett riktig lack firma som vet vad dom håller på med så då blir det inga problem . Det kostar att ligga på topp !!!!!!Tills du råkar sätta dej på skärmen och lacken spricker =P Frontspoilern på min bil är i Urethan, dvs en jätte mjuk plast som man kan bocka på alla håll och kanter. Det är så mycket mjukmedel i lacken på den att man kan trycka med fingret på den så att det blir en bula efter fingret, som att ta i skumgummi nästan...nästan =D
sverige och han ha lackat det och det är inga problem ända till man vurpar
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Kenneth"Det är inga problem att lacka det enda problemet är att det kostar lite grann men det blir ju riktigt. Obs Man sak länma in det på ett riktig lack firma som vet vad dom håller på med så då blir det inga problem . Det kostar att ligga på topp !!!!!!Tills du råkar sätta dej på skärmen och lacken spricker =P Frontspoilern på min bil är i Urethan, dvs en jätte mjuk plast som man kan bocka på alla håll och kanter. Det är så mycket mjukmedel i lacken på den att man kan trycka med fingret på den så att det blir en bula efter fingret, som att ta i skumgummi nästan...nästan =DJamen kan man inte lacka med sån lack (som på din spoiler) på plasten på quadar då :?:
Mitt senaste projekt på två hjul var att bygga en streetfighter på en Yamaha FZR600R med 1000cc motor, så här såg den ut från början: http://static.flickr.com/6/11390902_b4b65ad8e1_m.jpgSå här såg den ut när jag NÄSTAN var klar, den blev aldrig riktigt färdig då jag klotade skiten rakt in i en väjningplikts-stolpe och klöv skiten i två delar. http://www.bike.se/fotografier/sok.php?akare=Ken%2520K%E4rrlidEdit: Ni vill inte veta vad lacken kostade