Det var mindre skillnad i vikt än vad jag trodde, det är vikten jag har tänkt på för polarisen väger tillräckligt som den gör och det mest imponerande jag har sett i träsket är ju gummigunnars grizzly med 30 tums mudlite, trots liten motor
Citat från: M.Olsson skrivet 29 maj 2009 kl. 09:32:04Det var mindre skillnad i vikt än vad jag trodde, det är vikten jag har tänkt på för polarisen väger tillräckligt som den gör och det mest imponerande jag har sett i träsket är ju gummigunnars grizzly med 30 tums mudlite, trots liten motor trodde inte det gick att köra så sakta....ha ha Har du kollat MAXXIS ZILLA 30" ?
Citat från: AtvNerd skrivet 29 maj 2009 kl. 10:11:29Citat från: M.Olsson skrivet 29 maj 2009 kl. 09:32:04Det var mindre skillnad i vikt än vad jag trodde, det är vikten jag har tänkt på för polarisen väger tillräckligt som den gör och det mest imponerande jag har sett i träsket är ju gummigunnars grizzly med 30 tums mudlite, trots liten motor trodde inte det gick att köra så sakta....ha ha Har du kollat MAXXIS ZILLA 30" ?Helt klart intressant, och väger bara 13.8kg!
om ja får säga mitt så tycker ja ju itp xxl rullar lättare än va mudzilla 27:or gör.kanske inbillning men dom drar nåt hiskeligt bra. och olsson har vi fått vincha upp många ggr idag trots den stora motorn sen avsluta han dagen med vatten i variatorn tänka sig att den lilla enstånkan gick längre i både mossar och vatten får väl nästan lägga in att ja fick dra 2 polaris efter mig samtidigt efter d vart variator slir och fastkörning