Citat från: atvrules skrivet 9 oktober 2009 kl. 15:27:05Citat från: Stampep skrivet 9 oktober 2009 kl. 08:49:35Citat från: atvrules skrivet 8 oktober 2009 kl. 19:13:25Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller Fel och fel, lite aeodynamiska ombyggnader bara va skadad du är!!! nu har du inget val, du måste bli med imorgon. vi grillar väl lite korv också vaddå skadad?? knät är typ bra nu, kan gå normalt iaf
Citat från: Stampep skrivet 9 oktober 2009 kl. 08:49:35Citat från: atvrules skrivet 8 oktober 2009 kl. 19:13:25Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller Fel och fel, lite aeodynamiska ombyggnader bara va skadad du är!!! nu har du inget val, du måste bli med imorgon. vi grillar väl lite korv också
Citat från: atvrules skrivet 8 oktober 2009 kl. 19:13:25Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller Fel och fel, lite aeodynamiska ombyggnader bara
Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller
Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn
ja blir med imorn så alla blir nöjda å glada finns platts å parkera hemma hos mig oxå om någon skulle vilja. visserligen e de 2 mil te kopparberg men men de finns plats iaf
Haha annars finns de ju 7hektar åker å parkera på hos mej å bara 1,3mil å åka.. nää hur har du tänkt att ni ska ta å åka atvrules?.. blir det mycke mosse å skit är de ju inte så kul för mej att hänga på.. :/
Citat från: Goofy_85 skrivet 9 oktober 2009 kl. 16:43:49ja blir med imorn så alla blir nöjda å glada finns platts å parkera hemma hos mig oxå om någon skulle vilja. visserligen e de 2 mil te kopparberg men men de finns plats iaf
Brukar ni åka långt?? Jag la ut en liten tråd på atvnerd, få se om nån hakar på.. hur många blir ni?? Jag lämnar besked lite senare ikväll..
ja vet ju redan hur de ser ut på en hel del ställen. å man ska inte bli förvånad om de blir värre när man åker med dig fått tillsägelse här hemma om att ja inte får vara borta hur länge som hellst