får se om ja lär jobba på lörda jävla skit maskin. hoppas att dom inte har några hydralrör hemma i sverige för då slipper ja jobba
Blir det att reparera på lör annars elr?..För isåfall ha vi ju vårat utflycktsmål färdigt! haha stå å kolla på dej när du mekar..
Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller
Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn
har plats för några bilar med släp hemma hos mig för dom som vill, rätt litet vid statoil
Citat från: atvrules skrivet 9 oktober 2009 kl. 05:30:13har plats för några bilar med släp hemma hos mig för dom som vill, rätt litet vid statoil Jag kommer skicka adressen hem till dej så kan ja köra med gpsen så ja hittar ska bli roligt att åka på nått nytt ställe och träffa lite nytt folk Goofy sluta pilla dej i naveln å röva och följ med på turen
Citat från: atvrules skrivet 8 oktober 2009 kl. 19:13:25Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller Fel och fel, lite aeodynamiska ombyggnader bara
Citat från: Stampep skrivet 9 oktober 2009 kl. 08:49:35Citat från: atvrules skrivet 8 oktober 2009 kl. 19:13:25Citat från: Stampep skrivet 8 oktober 2009 kl. 18:59:42Får gå igenom hjulingen imorgon, är bra sugen.. Måste tas isär lite så jag får rent den sen sist, och fortsätta rikta lite sen jag lekte hemma på gårn vaddå, e de nå fel på den eller Fel och fel, lite aeodynamiska ombyggnader bara va skadad du är!!! nu har du inget val, du måste bli med imorgon. vi grillar väl lite korv också