Det finns på snöskotrar annars.
menade om själva kvalitén på alu-bandaget håller för värmen.. prövade Biltemas vanliga vita bandage och det typ "brann" upp i början men sen satt det länge ändå fast det var skört i tyget elr vad man ska säga.Citat från: fleshball skrivet 5 september 2010 kl. 15:11:41Citat från: joeychandlerson skrivet 5 september 2010 kl. 13:54:35Hur funkade alu-gasbandagen fr biltema?Kvaliten är nog lika. Alu-bandaget är precis som den variant du provat fast med alu-tejp utanpå.Hur menar du? Jag har lindat för att minska värmestrålning mot ram och andra detaljer, är det det du menar så tror jag att det hjälper.
Citat från: joeychandlerson skrivet 5 september 2010 kl. 13:54:35Hur funkade alu-gasbandagen fr biltema?Kvaliten är nog lika. Alu-bandaget är precis som den variant du provat fast med alu-tejp utanpå.Hur menar du? Jag har lindat för att minska värmestrålning mot ram och andra detaljer, är det det du menar så tror jag att det hjälper.
Hur funkade alu-gasbandagen fr biltema?
Citat från: Gizmo skrivet 5 september 2010 kl. 16:11:01Det finns på snöskotrar annars.Med dubbla vajrar?
Om inte från skoter... Nån av d stora hjulingarna med twin då...?!
verkligen ett drömbygge. kul o se den går så bra med. funderar på motor byte men med lite mildare effekt så man kan bruka den ordentligtpå gatan. är jag helt ute o reser då ? typ en 2cyl 70-80hks sak..