HE HE HE HE KUL..Denna köpte jag år 2000I den ramen satt det en Jpx Yamaha Vattenkyld 500cc 2 takts yamaha motorSamma motor som Håkan Carla Carlqvist körde med i VM I Namur sista året..Jag tror Skogsvilden köpte motorn från Atv-Racing för nått år sedan eller heter han smurfen i Götet *S*Sedan dök den upp med en Yamaha Rd 350 originalmotor på blocket..Så den ramen är svetsad många gångerJag gjorde förstärkningarna med de borrade hålen i..*S*Kul att se gammal hoj dyka upp igenhar säkert nått gammalt kort på den med jpx motorn i *S*Tanken är e
Hur har det gått med bygget, är lite nyfiken, ska kanske köpa ett liknande projekt som är halvfärdigt....
hörde va att den blitt skrotad efter en vurpa.
Citerahörde va att den blitt skrotad efter en vurpa.vem lämmnar till skroten efter en vudrpa?? för mig innebär en vurpa bara att man böjer tbx de som är krokigt och gör de till nått "värre" (bättre ) än vad de var innan Det var det enda svaret jag fick när jag prata me snubben, Jo de e ju klart man tar i så de smakar brakskit å bänder tebax skiten å kör igen kul bygge, följer med intrese