Såg att du kört på uringebanan, vad gäller för quad där?, när får man åka det. är väl crosshojjar annars va?/quote]Uringebanan är verkligen kanonbra! Sandig, mjuk och fin Tyvärr tror jag bara det är på nationaldagen dem tillåter quad. Jag har varit där två år i rad och det är verkligen ett kanonställe, speciellt med tanke på att pålamalm ligger precis bredvid. Då får man liksom det bästa av två världar samtidigt Bor själv i skokloster så jag hänger gärna på er vid tillfälle och gasar i uppsala-trakten! Sen så är ju förhoppningsvis isen snart här och det är ju ett grymt kul underlag att gasa på. Såhär kunde det se ut i vintras hemmavid: http://galleri.trech.se/skokloster090221.php
CiteraSåg att du kört på uringebanan, vad gäller för quad där?, när får man åka det. är väl crosshojjar annars va?/quote]Uringebanan är verkligen kanonbra! Sandig, mjuk och fin Tyvärr tror jag bara det är på nationaldagen dem tillåter quad. Jag har varit där två år i rad och det är verkligen ett kanonställe, speciellt med tanke på att pålamalm ligger precis bredvid. Då får man liksom det bästa av två världar samtidigt Bor själv i skokloster så jag hänger gärna på er vid tillfälle och gasar i uppsala-trakten! Sen så är ju förhoppningsvis isen snart här och det är ju ett grymt kul underlag att gasa på. Såhär kunde det se ut i vintras hemmavid: http://galleri.trech.se/skokloster090221.phpJag kommer och kör på isen i vinter...
tror fan jag åker till tierp´s banan imorrn hoppas de är tillåtet med quad där bara haha!
Citat från: Xel skrivet 24 oktober 2009 kl. 15:52:47tror fan jag åker till tierp´s banan imorrn hoppas de är tillåtet med quad där bara haha!blev det något i tierp?
CiteraSåg att du kört på uringebanan, vad gäller för quad där?, när får man åka det. är väl crosshojjar annars va?/quote]Uringebanan är verkligen kanonbra! Sandig, mjuk och fin Tyvärr tror jag bara det är på nationaldagen dem tillåter quad. Jag har varit där två år i rad och det är verkligen ett kanonställe, speciellt med tanke på att pålamalm ligger precis bredvid. Då får man liksom det bästa av två världar samtidigt Bor själv i skokloster så jag hänger gärna på er vid tillfälle och gasar i uppsala-trakten! Sen så är ju förhoppningsvis isen snart här och det är ju ett grymt kul underlag att gasa på. Såhär kunde det se ut i vintras hemmavid: http://galleri.trech.se/skokloster090221.phpok, fan va synd att man inte får köra på uringe oftare dåra, jag ska nog testa och ringa dit någon dag ochh höra med dom:). jadu isen är kul men har inte några isdäck tyvärr, kör volvo 740 på isen istället:)
Såg att du kört på uringebanan, vad gäller för quad där?, när får man åka det. är väl crosshojjar annars va?/quote]Uringebanan är verkligen kanonbra! Sandig, mjuk och fin Tyvärr tror jag bara det är på nationaldagen dem tillåter quad. Jag har varit där två år i rad och det är verkligen ett kanonställe, speciellt med tanke på att pålamalm ligger precis bredvid. Då får man liksom det bästa av två världar samtidigt Bor själv i skokloster så jag hänger gärna på er vid tillfälle och gasar i uppsala-trakten! Sen så är ju förhoppningsvis isen snart här och det är ju ett grymt kul underlag att gasa på. Såhär kunde det se ut i vintras hemmavid: http://galleri.trech.se/skokloster090221.phpok, fan va synd att man inte får köra på uringe oftare dåra, jag ska nog testa och ringa dit någon dag ochh höra med dom:). jadu isen är kul men har inte några isdäck tyvärr, kör volvo 740 på isen istället:)
Citat från: Yffan skrivet 25 oktober 2009 kl. 19:26:26Citat från: Xel skrivet 24 oktober 2009 kl. 15:52:47tror fan jag åker till tierp´s banan imorrn hoppas de är tillåtet med quad där bara haha!blev det något i tierp?haha nej, jag sket i det. så jävla tråkigt att köra själv....
Citat från: Xel skrivet 25 oktober 2009 kl. 19:38:36Citat från: Yffan skrivet 25 oktober 2009 kl. 19:26:26Citat från: Xel skrivet 24 oktober 2009 kl. 15:52:47tror fan jag åker till tierp´s banan imorrn hoppas de är tillåtet med quad där bara haha!blev det något i tierp?haha nej, jag sket i det. så jävla tråkigt att köra själv....ok, ja det är sant, men hör med dom ordentligt om man får åka quad där, lr om det går att lösa någon dag annars om vi är några stycken som kmr dit, jag e lätt på om man får åka där
Ja vad säger ni blir det nån åkning i helgen o vart ska vi i så fall?