hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?
Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! haha
Citat från: Xel skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:09:38Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! hahaok, ja jag e på på vilket som helst .. yaman e slut! nej men får se hur det blir, vet ej felet än, har inte hunnit ring yamaha än, men imorrn ska jag göra det för jag börjar inte jobba förns 16.00. men säger dom att det är lugnt att inte så mkt kan hända om jag åker lr nåt sånt så kör jag
Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 21:32:56Citat från: Xel skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:09:38Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! hahaok, ja jag e på på vilket som helst .. yaman e slut! nej men får se hur det blir, vet ej felet än, har inte hunnit ring yamaha än, men imorrn ska jag göra det för jag börjar inte jobba förns 16.00. men säger dom att det är lugnt att inte så mkt kan hända om jag åker lr nåt sånt så kör jag Haha det är rätt det ! Vet iaf att xmiltx inte kan i helgen tyvärr, men jag är alltid på ! elelr ja, beror på om de blir fest eller inte ! HAHA
Citat från: Xel skrivet 22 oktober 2009 kl. 18:36:04Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 21:32:56Citat från: Xel skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:09:38Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! hahaok, ja jag e på på vilket som helst .. yaman e slut! nej men får se hur det blir, vet ej felet än, har inte hunnit ring yamaha än, men imorrn ska jag göra det för jag börjar inte jobba förns 16.00. men säger dom att det är lugnt att inte så mkt kan hända om jag åker lr nåt sånt så kör jag Haha det är rätt det ! Vet iaf att xmiltx inte kan i helgen tyvärr, men jag är alltid på ! elelr ja, beror på om de blir fest eller inte ! HAHA haha, det är ju skönt att köra bakfull oftast faktiskt:).. men vi får väl se, jag vet inte om det är farligt att åka med quadden om lagrena e slut i bak, om det kan hända att mer går sönder, det är väl det enda som hindrar mig från att åka ihelgen isåfall
Citat från: Yffan skrivet 22 oktober 2009 kl. 18:50:29Citat från: Xel skrivet 22 oktober 2009 kl. 18:36:04Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 21:32:56Citat från: Xel skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:09:38Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! hahaok, ja jag e på på vilket som helst .. yaman e slut! nej men får se hur det blir, vet ej felet än, har inte hunnit ring yamaha än, men imorrn ska jag göra det för jag börjar inte jobba förns 16.00. men säger dom att det är lugnt att inte så mkt kan hända om jag åker lr nåt sånt så kör jag Haha det är rätt det ! Vet iaf att xmiltx inte kan i helgen tyvärr, men jag är alltid på ! elelr ja, beror på om de blir fest eller inte ! HAHA haha, det är ju skönt att köra bakfull oftast faktiskt:).. men vi får väl se, jag vet inte om det är farligt att åka med quadden om lagrena e slut i bak, om det kan hända att mer går sönder, det är väl det enda som hindrar mig från att åka ihelgen isåfallHAHA! beror på hur jävla bakfull man är spy-bakfull är fan inte naaajs ! Jo , precis. vet faktiskt inte heller, men ring yamaha och fråga och sen lär du veta !
Citat från: Xel skrivet 22 oktober 2009 kl. 19:10:06Citat från: Yffan skrivet 22 oktober 2009 kl. 18:50:29Citat från: Xel skrivet 22 oktober 2009 kl. 18:36:04Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 21:32:56Citat från: Xel skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:09:38Citat från: Yffan skrivet 21 oktober 2009 kl. 20:04:37hörru grabbarna från "uppsala ligan" . har kikat igenom den här tråden lite och sett att folk skriver om dalboda och åby grustag typ, är det nå schyssta ställen vi kan åka på nästa gång man hälsar på er där ute?vet att xmiltx har varit i dalboda, jääävligt sandigt och dom hatar att man kör där, vart dödsfall där tydligen. och åby grustag har ja inte hört o vet ej vart de ligger ! Jag vill åka på tierps banan i helgen fan! om man får det dvs.. eller prova dalboda :p laga din jävla yama nu ! hahaok, ja jag e på på vilket som helst .. yaman e slut! nej men får se hur det blir, vet ej felet än, har inte hunnit ring yamaha än, men imorrn ska jag göra det för jag börjar inte jobba förns 16.00. men säger dom att det är lugnt att inte så mkt kan hända om jag åker lr nåt sånt så kör jag Haha det är rätt det ! Vet iaf att xmiltx inte kan i helgen tyvärr, men jag är alltid på ! elelr ja, beror på om de blir fest eller inte ! HAHA haha, det är ju skönt att köra bakfull oftast faktiskt:).. men vi får väl se, jag vet inte om det är farligt att åka med quadden om lagrena e slut i bak, om det kan hända att mer går sönder, det är väl det enda som hindrar mig från att åka ihelgen isåfallHAHA! beror på hur jävla bakfull man är spy-bakfull är fan inte naaajs ! Jo , precis. vet faktiskt inte heller, men ring yamaha och fråga och sen lär du veta ! nej där går väl gränsen:).. jag ringde idag till yamaha center i haninge, men dom hade ingen aning, dom visste knappt va en yfz var för något. lite halvsnöigt kan jag tycka:), men jag ska testa och ringa till någon yamaha verkstad längre upp i landet imorrn, dom brukar kunna vara kunnigare där uppe!
Yffan ring minhoj.se väldigt hjälpsama killar o dom kan YFZan