Ska inte ni som körde idag ta och anmäla er till 7-timmars lagenduron den 31:a?
Yffan : hehe jaa du lär nog se över det, hunnit glo nått på skiten ännu ? NeoBoll : Måste också tyvärr avstå, men ska preppa hojjen så man kan vara mä på lite sånt där skoj
Citat från: Xel skrivet 19 oktober 2009 kl. 17:20:18Yffan : hehe jaa du lär nog se över det, hunnit glo nått på skiten ännu ? NeoBoll : Måste också tyvärr avstå, men ska preppa hojjen så man kan vara mä på lite sånt där skoj nej jag har inte gjort det än faktiskt, men ska nog slå en signal till yamaha imorrn faktiskt, har hållit på med vinterbilen så har inte haft tid än
Anmälningsavgiften är ju 1000:- per lag, är man några st så blir det ju inte så svettigt.Och självklart kan man ju vara med på en orginalcykel, det handlar ju bara om att ta sig runt så många varv som möjligt.Vi är inga stjärnor i mitt lag kan jag säga, vi kör för att det är kul.
Citat från: NeoBoll skrivet 19 oktober 2009 kl. 23:15:39Anmälningsavgiften är ju 1000:- per lag, är man några st så blir det ju inte så svettigt.Och självklart kan man ju vara med på en orginalcykel, det handlar ju bara om att ta sig runt så många varv som möjligt.Vi är inga stjärnor i mitt lag kan jag säga, vi kör för att det är kul. sant . men va e det för slags tävling detta egentligen, är det som ett 18/24 timmars rally och sånt fast på quad lr?, runt runt på en bana. lr har jag fattat helt galet?
Citat från: Yffan skrivet 20 oktober 2009 kl. 20:19:40Citat från: NeoBoll skrivet 19 oktober 2009 kl. 23:15:39Anmälningsavgiften är ju 1000:- per lag, är man några st så blir det ju inte så svettigt.Och självklart kan man ju vara med på en orginalcykel, det handlar ju bara om att ta sig runt så många varv som möjligt.Vi är inga stjärnor i mitt lag kan jag säga, vi kör för att det är kul. sant . men va e det för slags tävling detta egentligen, är det som ett 18/24 timmars rally och sånt fast på quad lr?, runt runt på en bana. lr har jag fattat helt galet?typ ngt sådant du sa, men va fan. behövde ju killswitch vilket jag inte har ännu, såå kört för mig
Banan består av 50% crossbana, grusväg, och en slinga genom skog.Det är ju en lagtävling, så du kör ju inte i sju timmar. ja, killswitch måste man ha, även nerfbars tror jag.Yffan, jag har ett par nerfbars liggande som du kan få om dom passar.
Japp, var och körde på uringebanan och pålamalm. Ska bli kul och se om dalboda är lika gigantiskt som pålamalm