Kör ni något vid Gossip(kallas också för Lindroths eller nu på senare tid Skanska).Ute i skogen på enduroslingerna är det "förbudet" sedan 2år tillbaka.Det är kyrkans mark runt gropen. Var ett jävla liv och folk blir sura om man kör där.Finns en massa hästar/hundar och barn också.Jag bor i Ärentuna, ca 1km från gropen så jag har lite kolla vad som händer.Folk har också satt upp en massa skit för att hindra cross/atv att köra där.Jag tänkte dra dit på Söndag och kolla läget.Det finns också en liten väg från gropen till Högsta där man kan köra.
jag och xmiltx ska ut på söndag, oavsett väder !
Citat från: Xel skrivet 16 oktober 2009 kl. 19:09:42jag och xmiltx ska ut på söndag, oavsett väder !vart åker ni då xel?
Citat från: Yffan skrivet 16 oktober 2009 kl. 19:38:24Citat från: Xel skrivet 16 oktober 2009 kl. 19:09:42jag och xmiltx ska ut på söndag, oavsett väder !vart åker ni då xel?Om jag kan så skulle jag helt klart kunna transportera hojjen till bergsbrunna om den banan är rolig. men om ni är några stycken som ska åka någonstans så kan jag ta bil å släp till lite vart som helst:), bara det finns bra ställen att parkera bil och släp på...Vi hade planerat att dra till bergsbrunna, lär vara jävligt lerigt !! finns inte så många andra ställen.. gossis då, om fler är på.. små stigar o lite sånt där.
Skitdåligt väder här i Ärentuna/Gossis.Går ut och mekar istället.
Kör ni med Cross/landsvägg däck?Funderar på om jag ska byta till crossdäcken. Blir väl inge mera glida i år.