Måste tyvärr ställa in på söndag då jag får besök
Citat från: xmiltx skrivet 26 maj 2009 kl. 08:25:15Måste tyvärr ställa in på söndag då jag får besök Men du har ju lördagen kvar då..
Tyvärr så jobbar jag hela dan på Lördag. Så det får bli nån gång nästa vecka kan både Lördag och Söndag då tror jag.
Nån som ska åka imorgon i gossis? Vilken tid isåfall?Och hur hittar man dit?
Blir det någe åka av i helgen eller?? Skulle va trevligt om vi blev lite fler denna gång. Jag har tänkt att köra på Lördag
Russinet Varför denna länk det är endast för ATV. Det hadde varit grymt kul om man fick vara med men man kör ju Quad.
Citat från: xmiltx skrivet 4 juni 2009 kl. 10:59:39Russinet Varför denna länk det är endast för ATV. Det hadde varit grymt kul om man fick vara med men man kör ju Quad.Vi jobbar för att få till det även för quad men vi får ta en liten bit i taget. Men om det är någon som vill ta tag i denna bit på rörken så är ni välkomna att starta en sektion hos oss (SMK Uppsala) för det. Möjlighet att få till quadkörning i endurospåren vore försäkringsmässigt möjligt men måste utredas först och lobbas för på unionsmötena då för att alla klubbar på området skall tycka att det är en bra grej.