Finns lite folk iaf, trevligt Race !? Why not.. Men jag tror nog du drar min 350 Kg tunga arbetsmaskin Nä men bara träffas å titta på vad andra har för 4hjulingar, å bara glida runt i Västerås Skulle ju vara kul å se vad Polisen skulle göra om de kom x antal på 4hjulingar å körade
Citat från: blender skrivet 16 maj 2009 kl. 07:43:52Finns lite folk iaf, trevligt Race !? Why not.. Men jag tror nog du drar min 350 Kg tunga arbetsmaskin Nä men bara träffas å titta på vad andra har för 4hjulingar, å bara glida runt i Västerås Skulle ju vara kul å se vad Polisen skulle göra om de kom x antal på 4hjulingar å körade Hehe yeah Absolut, vore jävligt skoj! Jag är på, knappt vart i västerås så vore skoj!
kan va kul bor ju bara 2 mil därifrån
Citat från: Xel skrivet 16 maj 2009 kl. 11:23:48Citat från: blender skrivet 16 maj 2009 kl. 07:43:52Finns lite folk iaf, trevligt Race !? Why not.. Men jag tror nog du drar min 350 Kg tunga arbetsmaskin Nä men bara träffas å titta på vad andra har för 4hjulingar, å bara glida runt i Västerås Skulle ju vara kul å se vad Polisen skulle göra om de kom x antal på 4hjulingar å körade Hehe yeah Absolut, vore jävligt skoj! Jag är på, knappt vart i västerås så vore skoj! precis !! En fredag/lördag kväll är de ju en del bilar ute i västerås typ på hälla/stenby så varför inte "massa" hjulingar oxå !?
Citat från: mackan_750 skrivet 15 maj 2009 kl. 21:40:20kan va kul bor ju bara 2 mil därifrånVart är de du bor då ?