Eller inte... =P
har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana runda
Citat från: "shivaxl"har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana rundaNu förstår jag inte, dom runda med vitt glas har jag köpt nu i helgen, mycket snyggare än orange glas tycker jag..
Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana rundaNu förstår jag inte, dom runda med vitt glas har jag köpt nu i helgen, mycket snyggare än orange glas tycker jag..ok, tycker dom orange passar bra till vitt, hade det funnits vita glas till orginalen så skulle det bli mycket bra. jag själv ville bort ifrån dom runda glasen då jag tyckte det såg för jä***gt ut på min barossa
Citat från: "shivaxl"Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana rundaNu förstår jag inte, dom runda med vitt glas har jag köpt nu i helgen, mycket snyggare än orange glas tycker jag..ok, tycker dom orange passar bra till vitt, hade det funnits vita glas till orginalen så skulle det bli mycket bra. jag själv ville bort ifrån dom runda glasen då jag tyckte det såg för jä***gt ut på min barossaTill orginalen??? Det sitter väl inga på orginal?? Menar du dom som Dresel har satt på i kolfiberlook??
Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana rundaNu förstår jag inte, dom runda med vitt glas har jag köpt nu i helgen, mycket snyggare än orange glas tycker jag..ok, tycker dom orange passar bra till vitt, hade det funnits vita glas till orginalen så skulle det bli mycket bra. jag själv ville bort ifrån dom runda glasen då jag tyckte det såg för jä***gt ut på min barossaTill orginalen??? Det sitter väl inga på orginal?? Menar du dom som Dresel har satt på i kolfiberlook??Japp menar dom som dresel och häft på
Citat från: "shivaxl"Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "shivaxl"har sätt blinkerserna på samma ställe som du men varför har du bytt ut blinkernserna mot dom som satt på orginal? enligt mig så är orginal snyggare är sådana rundaNu förstår jag inte, dom runda med vitt glas har jag köpt nu i helgen, mycket snyggare än orange glas tycker jag..ok, tycker dom orange passar bra till vitt, hade det funnits vita glas till orginalen så skulle det bli mycket bra. jag själv ville bort ifrån dom runda glasen då jag tyckte det såg för jä***gt ut på min barossaTill orginalen??? Det sitter väl inga på orginal?? Menar du dom som Dresel har satt på i kolfiberlook??Japp menar dom som dresel och häft påOk, jag tyckte dom var skitfula iaf, men smaken är ju som baken..Huvudsaken är att vi är nöjda på varsit håll! /Adam
Har du provat och använt styrlåset än??det är precis att jag får i vajern i låset på styret, jag får dra som F*N för att få i det och när jag väl har fått i det så får jag inte i nyckeln utan att plocka bort plasten över tanken
Citat från: "shivaxl"Har du provat och använt styrlåset än??det är precis att jag får i vajern i låset på styret, jag får dra som F*N för att få i det och när jag väl har fått i det så får jag inte i nyckeln utan att plocka bort plasten över tankenJag får trycka med bröstet på styret samtidigt som jag drar med båda händer i det för att det ska "klicka" i ordentligt, får tuppjuck på det j*vla skitet varje gång. Men nyckeln får jag iallafall ut.