Skulle tro att det bara är att knalla in hos Yamaha dealern och säga attjag vill ha GYT-1S357-00-AL Gissar att man bör ha med sig lite stålars osso :? http://www.yamaha-motor.com/sport/accessories/acscitemdetail/5/442/1848/13491/all/1/5575/0/detail.aspx
Citat från: "orelak"Skulle tro att det bara är att knalla in hos Yamaha dealern och säga attjag vill ha GYT-1S357-00-AL Gissar att man bör ha med sig lite stålars osso :? http://www.yamaha-motor.com/sport/accessories/acscitemdetail/5/442/1848/13491/all/1/5575/0/detail.aspxHaha inte farligt dyrt, jag stövlar in direkt och beställer sådana när jag har fått hej hojen
Citat från: "AdamRaptor700"Vit... Citat från: "Mr2t"Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.Ja? Det fanns två stycken leveransklara från MinHoj's leverantör, så jag tog en av dom för att få hem den så fort som möjligt. Plasten kommer jage ndå att ha sönder förr eller senare, då kan man passa på att byta till en annan färg också =)
Vit... Citat från: "Mr2t"Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.
Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.
Citat från: "shivaxl"Citat från: "orelak"Skulle tro att det bara är att knalla in hos Yamaha dealern och säga attjag vill ha GYT-1S357-00-AL Gissar att man bör ha med sig lite stålars osso :? http://www.yamaha-motor.com/sport/accessories/acscitemdetail/5/442/1848/13491/all/1/5575/0/detail.aspxHaha inte farligt dyrt, jag stövlar in direkt och beställer sådana när jag har fått hej hojenRäkna med att det e säkert en femhundring dyrare i Sverige.
Citat från: "Mr2t"Citat från: "AdamRaptor700"Vit... Citat från: "Mr2t"Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.Ja? Det fanns två stycken leveransklara från MinHoj's leverantör, så jag tog en av dom för att få hem den så fort som möjligt. Plasten kommer jage ndå att ha sönder förr eller senare, då kan man passa på att byta till en annan färg också =)Oki, då tog jag den andra då! Jag lär då inte byta färg, vit e ju klart grymmast!!
Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "Mr2t"Citat från: "AdamRaptor700"Vit... Citat från: "Mr2t"Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.Ja? Det fanns två stycken leveransklara från MinHoj's leverantör, så jag tog en av dom för att få hem den så fort som möjligt. Plasten kommer jage ndå att ha sönder förr eller senare, då kan man passa på att byta till en annan färg också =)Oki, då tog jag den andra då! Jag lär då inte byta färg, vit e ju klart grymmast!!Men det blir oxå sunkigast fortast, o jag vill skilja mej från mängden, så jag lär byta plasten endå. Får du din hoj vilken dag som helst nu då?