Det är en aning skillnad på Barossa och på Raptor. Jag har en hel del otur själv med mina prylarså jag vet precis hur du känner dej. Jag väntar med att fläska på ordentligt tills efter första oljebytet.Stänkskydden är integrerade med GYT-R's nerfbars. *tror*
Klart man kan köpa det =D
Om ni menar det där det står "GYTR" så är det ju hälskydd. Finns till många nerfbars iaf i USA om du vill handla därifrån.
Här är ett länk från Road Kill som kanske kan vara intresse för er lyckliga jävlar som väntar på nya värsting maskiner... Nog är man lite avis alltid.
Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.
Vit... Citat från: "Mr2t"Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. Jag har köpt styrdämpare, rullgashandtag, nerfbars och killswitch, o då har ja inte ens fått hojen än =P Jag förstår precis vad du menar när du säger att halva nöjet går förlorat om det inte är en reggad maskin.