Min borde dimpa ner på minhoj.se imorgon, senast på måndag. quote]Samma här, hoppas att den dimper ner imorgon hos minhoj.se för då får jag den nog på söndag, kommer den på måndag så får jag den inte förens nästa söndag Vart köpte du tyrdämpare och nerfbars någonstans?Mvh jocke
Samma här, hoppas att den dimper ner imorgon hos minhoj.se för då får jag den nog på söndag, kommer den på måndag så får jag den inte förens nästa söndag Vart köpte du tyrdämpare och nerfbars någonstans?Mvh jocke
tänkte inte köra något förens våren börjar visa sig och allt salt och blask försvinner från våra vägar
Citat från: "shivaxl"Samma här, hoppas att den dimper ner imorgon hos minhoj.se för då får jag den nog på söndag, kommer den på måndag så får jag den inte förens nästa söndag Vart köpte du tyrdämpare och nerfbars någonstans?Mvh jocke Varför så bråttom :?: Gör väl inget om den dröjer en månad...Citat från: "shivaxl"tänkte inte köra något förens våren börjar visa sig och allt salt och blask försvinner från våra vägar*jävlas lite* :wink:
ah, just det. Tänkte inte på att man måste ligga i 27,65 km/h i sexton timmar och tjugofem minuter innan man får lov att varva ur motorn, då den är inkörd. *retas ännu mer*